obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Koppelen abo's???
ronzuid
Hallo,

ik heb nu internet en telefonie welke via de zakelijke rekening worden betaald en een tv pakket wat prive word afgeschreven.
Mijn vraag aan Caiway; als ik nu over stap op alles in 1 GLAS, worden dan automatisch alle abonnementen gekoppeld en afgeschreven van 1 rekening? (dat is zoals ik het wil, alles via 1 rekening nummer betalen)

Grt Fam. Zuiderwijk
 
rhuijben
Bij mij wordt alles netjes als 1 bedrag afgeschreven. Rekening oude kabel pakket(vooruit betaald) is netjes verrekend per ingaan alles in een pakket.

Ik vermoed dat het voor hen nu lastiger is om het voor je te scheiden. (Al zou ik op zich wel graag een officiele rekenfactor zien ivm met de mogelijkheid tot declareren bij mijn werkgever)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Koppelen abo's???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Entone AB koppelen aan Loewe TV Hardware instellingen : 10 05 mrt 2018
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20438/ziggo-en-delta-koppelen-wifispots.html CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 06 aug 2015
TP-Link 1403ND koppelen met Cisco kabelmodem Eigen netwerk : 3 10 jul 2013
Advertentie