obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
SBS6 & Veronica HD
Joelie
Wie weet wanneer precies deze 2 kanalen bij Caiway te zien zullen zijn? Ze zenden inmiddels beide al uit, dus had ze toch wel verwacht bij Caiway.
Het lijkt me toch super om The Pacific in HD te kunnen bekijken op Veronica :-).
Had een tijdje terug een mailtje terug ontvangen na aanleiding van mijn vraag naar Caiway, hier werd aangegeven dat deze zender begin april te zien zouden zijn.
Nu het alweer bijna halverwege de maand is ben ik toch wel benieuwd wanneer ze komen.

Hoor het graag als je hierover meer duidelijkheid hebt. Bedankt!
 
magicwizz
15 april
 
magicwizz
Vanaf vandaag zijn de Kanalen SBS6 en Veronica ook in HD te ontvangen!! Smile Via de HD DTV ontvanger worden de SD zenders vervangen voor de HD Zenders. Grin
 
david_meyer23
Bij zijn SBS6 en Veronica niet in HD te zien ik heb een HD kastje.
 
Adios
Dan woon je wellicht in Gouda?

Daar waren door ruimtegebrek deze zenders niet te zien in HD, maar ik verwacht dat je deze week nog de HD versies hebt in Gouda.

Analoog is bijna geheel verdwenen in Gouda op 8 kanalen na, dus er is ruimte genoeg denk ik.
 
david_meyer23
Bedankt voor het antwoord Fiber90.

Analoog zijn nog: Ned 1 , Ned 2 , Ned 3 , RTL 4 , RTL 5 , RTL 7 , NET 5 , SBS 6.
Gewijzigd door david_meyer23 op 11 oktober 2010, 20:17
 
rayblo
Ehm gekke vraag, heb nu sinds van de week de SMT-C7140 van Samsung, maar GEEN sbs6 en Veronica HD kanaal?

Terwijl de rest wel allemaal werkt
 
magicwizz

Quote

rayblo schreef:
Ehm gekke vraag, heb nu sinds van de week de SMT-C7140 van Samsung, maar GEEN sbs6 en Veronica HD kanaal?

Terwijl de rest wel allemaal werkt


En uit welk gebied kom je?
 
david_meyer23

Quote

magicwizz schreef:

Quote

rayblo schreef:
Ehm gekke vraag, heb nu sinds van de week de SMT-C7140 van Samsung, maar GEEN sbs6 en Veronica HD kanaal?

Terwijl de rest wel allemaal werkt


En uit welk gebied kom je?


En ik heb ook die twee zenders niet in HD en ik kom zelf uit Gouda.
 
rayblo

Quote

magicwizz schreef:

Quote

rayblo schreef:
Ehm gekke vraag, heb nu sinds van de week de SMT-C7140 van Samsung, maar GEEN sbs6 en Veronica HD kanaal?

Terwijl de rest wel allemaal werkt


En uit welk gebied kom je?


Kom uit Kudelstaart melding is e48-32
Gewijzigd door rayblo op 15 oktober 2010, 09:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS6 & Veronica HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing : 6 04 dec 2016
Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5 Digitale radio of televisie storing : 6 23 feb 2014
Geen Ned 1/2/3/RTL4/5/SBS6 op Akai aled2205TWE TV's met ingebouwde Tuners : 6 18 nov 2012
Blokken en happering op SBS6/Veronica Digitale radio of televisie storing : 3 03 okt 2012
Advertentie