obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Toekomst producten Caiway
Tufanovic
Ik ben sinds een paar weken klant van Caiway en moet zeggen dat ik tot nog toe tevreden ben. Ben overgestapt naar de enige kabelaanbieder in Schiedam, onder meer door HD televisie. Hoop alleen dat Caiway ooit het niveau van UPC kan halen, die zijn altijd het eerste met diverse verbeteringen. Hogere snelheden, Horizon TV etc... Zou gewoon graag van de router en modem af willen en ook zo'n soort van Horizon alles in 1 kast willen hebben. Daarom vind ik het jammer dat je als consument niet zelf kan bepalen waar je heen gaat.

Gr.
Tufanovic
 
Adios
Horizon is nog niet bepaald een succes.

Wel ben ik met je eens dat UPC Caiway al voorbij gegaan is in het aantal HD zenders.

Maar bij UPC heb je nu slechts 3 HD zenders in je ongecodeerde basispakket.
Bij Caiway 23 of zoiets.
 
Tufanovic
Ik hoor om me heen alleen maar positieve reacties over Horizon, maar er zullen vast ook negatieve reacties zijn.

Hoop alleen dat Caiway ook weer van zich laat horen met nieuw spul. Hogere snelheden tot 100 MB bijvoorbeeld.
 
Tufanovic
Dat is wel apart ja inderdaad, op de iPad lukt het wel.

Tegen mij zeiden ze ook dat er nieuwe decoders gaan komen zodra er glasvezel beschikbaar is op je adres. Ik woon in Schiedam en die staan voor 2015 op de planning. Inderdaad even geduld tot 2015 maar :-)

Maar de beloofde snelheid qua internet haal ik nu netjes gelukkig, maar je wilt altijd meer he :-)
 
Tufanovic
Ooit komt het goed joh
 
popmart1970

Quote

Tufanovic schreef:
Ik snap je helemaal vooral als je meer betaald dan andere Caiway (glasvezel) klanten terwijl die veel hogere snelheden hebben en meer opties. No


Dat is hetgeen waar ik me wat belazerd door voel !!!

Je bent een "stiefkindje"voor Caiway..lijkt het wel!!

Probeer bestaande klanten happy te houden door af en toe wat extra's te geven....wat de anderen al geruime tijd doen!!

Als glasvezel er dan eindelijk is...wat goedkoper is ook nog......stappen we heus wel over hoor!!!

Maar ja tot 2015 nog maar ff "misbruikt" worden als melkkoe!!!! jammer maar waar!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Het is gewoon belachelijk, zoals Caiway ons behandelt in Krimpen en Loenen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toekomst producten Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie