obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezelmodem genesix waardeloos
tangabay24
Hallo allemaal

Hierbij even een uodate na de installatie van mijn glasvezelpakket Alles in 1 glas Totaal.

2 poorten zijn inactief gemaakt dus je bent genoodzaakt om altijd een extra router aan te sluiten waardoor je snelheid naar de klote gaat. 2 poorten van de 4 zijn actief. 1 voor internet en 1 voor iptv. Nogmaals een domme configuratie van caiway.

Ten tweede als je je laptop aansluit via kabel terwijl de modem nog aanstaat dan kun je wachten totdat je een ons weegt maar je ktijgt of eem dns error of je bent verbonden met een onbekend netwerk.

Ten derde hebben ze je dus genoodzaakt om een router te kopen dus advies heb ik gebeld mrt de zogenaamde technische helpdesk en kreeg als advies een linksys ea6700 te kopen

Dit gedaan maar zelfs via kabel krijg ik nrt 10 mb terwijl ik 40/45 moet halen.

Ik bel morgen om het hele klote pakket te annuleren.

En als laatste iptv als je met de entone box tussen kanalen switcht, dan treedt er een vertraging op van enkele seconden. Glasvezel my ass. Ik bellen is het een bekend probleem , nee. Dus ik zeg de box is uitvoerig getest. Ja. Van mij mogen ze die test nog een keer uitproberen wamt dit is WAARDELOOS.

Ik bel morgen de technische desk weer en geef hier een update van hun flut antwoorden.

Groet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezelmodem genesix waardeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Instellingen Nokia glasvezelmodem Instellingen software : 2 11 feb 2023
Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 6 18 dec 2014
Klantenservice bij storing verhelpen waardeloos Storing : 4 07 aug 2014
3 poorten van het Glasvezelmodem werken niet Algemeen : 4 22 jul 2014
Lage snelheid op glasvezelmodem. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 2 04 mrt 2014
Advertentie