obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Disney Channel
david_meyer23
Ik zou best wel Disney Channel willen hebben daar komen leuke programma`s op zoals De Vijf.
 
Adios
Deze zender zou toch iin oktober 2011 komen volgens Caiway?
 
Kazig

Quote

Fiber90 schreef:

Deze zender zou toch iin oktober 2011 komen volgens Caiway?


Klopt, maar Caiway heeft (zonder het op één of andere manier te communiceren) het persbericht van toendertijd aangepast.
Gezien het bericht verwacht ik niet dat deze zender nog op korte termijn aangeboden zal worden via de netwerken can Caiway.

Link: http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...neychannel

Aangepast bericht:

Quote

Doorgifte van Disney Channel is helaas op dit moment nog niet mogelijk. De geplande lancering van Disney Channel is nog verder uitgesteld. Caiway is nog steeds in gesprek met de aanbieder, maar er is nog geen duidelijkheid.
In de tussentijd ontvangt u de kinderzender Cartoon Network op voorkeuze 21.
 
speedkiller1975
hallo Caiway is er al iets bekend dat disney channel er bij komt

alvast bedankt

Mark Scholl
 
Adios
De prijsverhoging van april vorig jaar was onder andere voor The Disney Channel die erbij zou komen in het basicpakket per augustus.
Het kanaal is er nooit gekomen, wel aantal verdwenen uit basicpakket, maar prijsverhoging is niet teruggedraaid en binnen jaar weer een euro er bovenop@

Nee, Caiway weet wel hoe je je klanten voor de gek moet houdenSmile
 
Caiway Webcare

Quote

Fiber90 schreef:

De prijsverhoging van april vorig jaar was onder andere voor The Disney Channel die erbij zou komen in het basicpakket per augustus.
Het kanaal is er nooit gekomen, wel aantal verdwenen uit basicpakket, maar prijsverhoging is niet teruggedraaid en binnen jaar weer een euro er bovenop@

Nee, Caiway weet wel hoe je je klanten voor de gek moet houdenSmile


De prijsverhoging had niets met Disney Channel te maken, waar overigens wel Cartoon Network voor in de plaats is gekomen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
speedkiller1975
hallo Caiway Webcare

over de prijs verhoging en Cartoon Network wil ik het niet hebben.

maar de vraag is over disney Channel komt deze nog in het een paket en wat is de status daar van

alvast bedankt
Handtekening
Mark Scholl
 
Adios
Cartoon Network zat al in het basicpakket. Die ging toen weg omdat The Disney Channel erbij zou komen. Die kwam maar niet, en toen kwam Cartoon Network weer terug. Toch is de prijsverhoging toen doorgegaan.

Het gaat mij er gewoon om dat nooit naar de klant is gecommuniceerd of The Disney Channel nu komt of niet. Alleen met de prijsverhoging werd gecommuniceerd dat de zender kwam.
 
erickiel
Vroeger liep caiway voor tegenwoordig is het niet meer
paar voorbeelden

Hd pakket steeds minder of het word in Basic of ander pakket gezet
waren er een stuk of 12 nu nog maar 8

Disney niet bij caiway
TV 538 niet bij caiway
foxlife niet in HD bij caiway
film1 action niet in HD bij caiway
HBO niet bij caiway
Crime & Investigation niet bij caiway
MTV music 24 niet bij caiway
Eurosport 2 nog steeds geen Nederlands comentaar

en wat krijgen wij mediaset Italia waar geen hond naar kijkt
erg zonde volgens mij nog ruimte genoeg op netwerk
misschien eens tijd voor een onderzoek wat de kijkers willen
communicatie is niet sterkste kant van caiway geweest
 
Caiway Webcare

Quote

Fiber90 schreef:

Het gaat mij er gewoon om dat nooit naar de klant is gecommuniceerd of The Disney Channel nu komt of niet. Alleen met de prijsverhoging werd gecommuniceerd dat de zender kwam.


Er is zowel een aankondiging als mededeling dat hij er binnenkort niet gaat komen geweest. Vraag me af welke communicatie je nu precies mist.

Op de onderstaande vragen zal ik per stuk reageren.

Hd pakket steeds minder of het word in Basic of ander pakket gezet
waren er een stuk of 12 nu nog maar 8

Het HD-pakket wordt uiteindelijk helemaal uit gefaseerd. HD wordt namelijk steeds meer de standaard en opgenomen in de reguliere pakketten.

Disney niet bij caiway - daar hebben we nu helaas geen overeenstemming mee bereikt, onduidelijk is of dit in de toekomst wel bereikt wordt.
TV 538 niet bij caiway - We zijn met de aanbieder in gesprek maar weten niet of en wanneer er een overeenkomst zal komen.
foxlife niet in HD bij caiway - Met deze aanbieder zijn we eveneens in gesprek
film1 action niet in HD bij caiway - Hier moet intern bij Caiway nog een besluit over genomen worden
HBO niet bij caiway - Hier zijn we ook nog over in gesprek, meer informatie volgt later
Crime & Investigation niet bij caiway - Hier zijn we ook mee in gesprek
MTV music 24 niet bij caiway - Eveneens mee in gesprek
Eurosport 2 nog steeds geen Nederlands comentaar - We hebben op dit punt geen overeenkomst kunnen treffen, het is onduidelijk wat de toekomst zal brengen

Mochten er verder nog vragen komen horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Disney Channel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux Welke zender wil je er nog bij hebben? : 23 17 feb 2019
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Disney JR in pluspakket of basis pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 6 02 mei 2016
Disney Channel dual audio op Cogas netwerk. Abonnementen : 2 30 mei 2015
Storing National Geographic Channel Algemeen : 6 03 dec 2013
Advertentie