obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
LG 50PH6708
kareltjuh
Het punt dat UPC die update gaat doen is omdat ze sinds 1 april zelf zijn overgestapt naar DvB-C. Dit houd in een ieder die een nieuwe tv met DvB-C erin een CI+ Cam module kan plaatsen en deze in kan stellen. Over Ziggo is nog niets concreets bekend. Caiway staat al tijden op DvB-C dus die hoeven zijn modules niet up to date te brengen. Al zou dat geen kwaad kunnen. grotendeels waar het fout gaat is bij de firmware van de tv's zelf en niet zo zeer bij de Cam modules.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Adios
UPC heeft volgens mij al twee jaar de CI+ plus module. Niks pas sinds april dit jaar.
Sinds april dit jaar is het basispakket ongecodeerd. Wellicht dat je dat door elkaar haalt.
 
kareltjuh
4K, de module hebben ze inderdaad al 2 jaar, maar die werkte op en encrypted system van UPC zelf. sinds 1 april zijn ze daar vanaf gestapt en gebruiken ze nu hetzelfde signaal als Ziggo en Caiway. dus het maak nu niet meer uit welke module je voor wie gebruikt. in principe zou dat nu allemaal moeten werken ook door elkaar.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Adios
Ik kan me niet voorstellen dat UPC nu Irdeto gebruikt naast nagravision.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LG 50PH6708', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie