obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer wordt de EPG nu eens normaal gevuld Caiway!!
Adios
Mijn broek zakt hier zo langzamerhand van af.

Ik vraag het al drie jaar en al drie jaar kan ik bij veel zenders geen normale opname programmeren via de EPG.

Bij UPC en Ziggo en KPN is deze gewoon volledig gevuld.

Waarom leveren jullie zo'n incompleet product ? De prijsstijgingen zijn de afgelopen jaren niet van de lucht geweest, maar verbeteringen aan brengen, ho maar !

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat een klant voor jullie betekent.
 
Caiway Webcare
Beste Robert038,

Naar aanleiding van je melding kunnen we je informeren dat hetgeen je meldt bekend is. Caiway is in gesprek met de leverancier van EPG om tot een volledige doorgifte te komen. We kunnen hier geen tijdsbestek voor geven.

Wel is het mogelijk om handmatig de door jou gewenste programma's op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat een briljant en voorspelbaar antwoord is dit toch weer. Ik hoop dat je veel aan dit antwoord hebt, Robert Bye-sad
 
pauke
vanavond was epg er ook niet Humax stekker eruit voor 5 minuten en toen kwam van lieverlee de epg
 
Adios
Op welke zenders kijk je naar de EPG? Als je naar RTL Lounge kijkt klopt het hoor dat deze leeg is. Of diverse regionale zenders. Deze heeft Caiway ook al jaren gezellig niet gevuld.
 
pauke
5200C en was op alle zenders
maar komt niet veel voor moet ik zeggen
 
pauke
Volgens mij had ik die up/date gedaan , maar zal nog eens kijken.
Bedankt voor de tip
 
Adios
Heb je door die update nu op eens op alle zenders een EPG ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer wordt de EPG nu eens normaal gevuld Caiway!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie