Onderwerp bekijken
Usenet en CaiWay/Delta, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
News server caiway
|
|
joey123 |
Geplaatst op 28 January 2013, 11:45
|
Activiteit Berichten: 34 Lid sinds: 20 Jul 2010 |
Ik zit al jaren bij eweka maar nu hoor iik dat caiway ook een news server heeft Mijn vraag is hoeveel dagen retentie hebben die en hoeveel lijntjes kan je gebruiken om te downloaden wie zit nu bij de caiway news en kan me wat meer info geven OJA en wat vinden jullie er van doen of niet !!!! grt |
|
|
marcelg |
Geplaatst op 28 January 2013, 12:00
|
Activiteit » Waddinxveen » 2741JV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Apple Airport Extreme » CI+ Module CaiWay Berichten: 24 Lid sinds: 19 Jul 2012 |
Snelheid wisselt nogal. Geen pijl op te trekken. Ik zou het gewoon een paar maandjes proberen, je kunt altijd opzeggen! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 January 2013, 13:12
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
De technische specificaties van de newsserver zijn als volgt: •Bewaartijd usenet binary groepen: minimaal 200 dagen; •Bewaartijd headers usenet binary groepen: maximaal 35 dagen of maximaal 13 miljoen artikelen; •Aantal gelijktijdige connecties per login/IP-adres: 8; •Snelheid artikelen ophalen: Conform snelheid internetabonnement; •Bewaartijd artikelen en headers tekstgroepen: 365 dagen. • Inloggen met korte e-mail adres (loginnaam@caiway.nl) en wachtwoord Op dit moment speelt er een centrale storing op de New+ server. Het betreft de snelheden van de nieuwsgroepen. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
The red rooster |
Geplaatst op 29 January 2013, 16:18
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 G 500 » geen » Basic TV Berichten: 33 Lid sinds: 22 Nov 2012 |
Heb ook jaren met Eweka gewerkt. Sinds een maand of 5 gebruik ik de newsserver van Caiway. Tot nu toe ben ik best tevreden. Slechts 1 keer een niet compleet te krijgen item binnen gehaald. |
|
|
nvnoort |
Geplaatst op 31 January 2013, 18:46
|
Activiteit » IJsselstein » 3402GM » Alles-in-1 Relax » Cisco Berichten: 1 Lid sinds: 31 Jan 2013 |
Ik ervaar inderdaad ook heel veel problemen met de news server. Binaries die niet aanwezig zijn in a.b.boneless etc. Enig idee hoe lang deze problemen blijven duren ? |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 31 January 2013, 19:20
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Ik download met Spotnet en Eweka en zit nu met snelheid nog rond 9,0MB/s. dus snelheid nog niet gehalveerd. I download overigens wel met een bekabelde pc. |
|
|
Fredy |
Geplaatst op 31 January 2013, 19:28
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 Berichten: 188 Lid sinds: 12 Dec 2011 |
Je kunt toch lekker 'savonds een hoop downloads klaarzetten, terwijl jij slaapt worden je filmpjes lekker binnengehaald. Een uurtje langer of korter downloaden merk je niks van. |
|
|
Roel van Noord |
Geplaatst op 25 February 2013, 13:24
|
Activiteit » Maasland » 3155 EA » Alles-in-1 Totaal » NETGEAR WNDR4500 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 1 Lid sinds: 25 Feb 2013 |
Quote Caiway Webcare schreef: ... Op dit moment speelt er een centrale storing op de New+ server. Het betreft de snelheden van de nieuwsgroepen. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing Met vriendelijke groet, Harma Hallo Harma, Ten eerste super tevreden over jullie Alles-in-1 Glas Totaal pakket, speedtest haalt 321Mbps up en 323Mbps down. Echter vroeg ik me af of de centrale storing waar je het eerder over had al is opgelost, ik haal namelijk consequent maar een zesde van de snelheid die ik meet. Ook als ik een snelheidstest uitvoer tegelijk met een download van de nieuwsgroepen zie ik dat ik nog een flink stuk over heb. Met vriendelijke groet, Roel |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'News server caiway', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie