obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multi Screen App
Murgen
Even wat positiefs: de multi screen app werkt bij mij erg prettig, al vanaf de kerstvakantie..

Af en toe loopt er een zender vast maar de app zelf is stabiel en de kwaliteit is HD. Als er op een of andere manier iets niet goed loopt dan wordt het beeld SD en kan daarna een keer terugspringen (in de tijd) om weer door te lopen. Erg goed is de aanpassing op IOS5, nu werkt de app ook op onze oude iPad1. Huisgenoten zijn er erg blij mee.
 
Dazzling
Op de ipad werkt het idd goed.
Ipod 4 met ios 6.01 zonder jailbreak werkt het niet
Iphone 4 met ios 6.01 tethered jailbreak werkt het ook niet. Krijg fout melding.

Ps er staat nergens dat hij niet gejailbreakt mag zijn...
En nee ook nog niet geprobeert zonder jailbreak...

Mvg,

Ps.
Ik zal morgen ff foto posten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 07:38:14:
hier de foto zoals belooft!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 07:41:37:
hier alsnog de foto Smile
Dazzling voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Dazzling op 28 januari 2013, 07:41
 
Murgen
Ik kan bevestigen dat de App werkt op iPad1, 2 en 3 en op iPhone 3GS en 4. Allemaal zonder jailbreak.

(Ik vind jailbreak een dom ding als apps gratis zijn of maar een paar euro kosten).
 
Dazzling
Ja en nee. Jailbreaken hebben leuke gadgets. Handigheidjes enzo. En gratis tontom tw €60 en teamviewer tw €80,-

En dat vind ik wel een rede....
 
Speedy_B
Helaas is er nog geen App beschikbaar voor Android. Is er al een datum bekend wanneer deze beschikbaar wordt gesteld?
 
Adios
Ik denk ergens in 2017
 
Adios
Android is inmiddels veel groter dan IOS, dus waar wacht Caiway nog op ?
 
Fredy
Ik wil nu eindelijk ook wel eens TV op mijn Android tablet. Het campingseizoen is weer begonnen en het zou toch makkelijk zijn in mijn caravan TV op tablet te kijken. Waar wacht Caiway nu eigenlijk op, er is veel vraag naar.
 
Murgen
Fredy ... app werkt alleen maar via Caiway aansluiting. Tenzij je je caravan in je eigen tuin hebt staan denk ik dat je iets anders moet verzinnen.
 
breaker
Ik wil gewoon dat iedereen die Caiway heeft gebruik kan maken van tv op zijn tablet of smartphone. Nu kan je wel tv kijken via mijn Caiway kijken dit werkt niet op een Apple of Android en dit is ook in een slechte kwaliteit.

Alle andere kabelbedrijven bieden dit aan behalve Caiway. Caiway bied dit alleen aan als je glasvezel hebt de app is alleen geschikt voor Apple. Ik denk dat veel mensen nog niet zitten te wachten op glasvezel.

Ik woon zelf in Schiedam ik kan vanaf 2015 gebruik maken van interactieve tv en tv kijken op me tablet als ik glasvezel neem. Over 2 jaar hebben ze weer wat anders gevonden en loop Caiway weer achter op de rest.

In het begin zeker met de HD zenders ze waren zowat de eerste liepen ze aardig vooraan. En nu lopen ze al jaren achter op de concurrent ze kunnen wel de pakketten duurder maken maar extra diensten ho maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi Screen App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
multi screen Algemeen : 9 28 jul 2016
Multi screen tv ipad update Algemeen : 11 08 jul 2015
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Advertentie