Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Multi Screen App
|
|
Burnin |
Geplaatst op 06 September 2014, 12:52
|
Activiteit » Westerhaar » 7676CG » FritZbox 7360 Berichten: 10 Lid sinds: 23 Aug 2014 |
Quote Bordewolf schreef: Inmiddels heeft Ziggo een aanpassing gedaan in hun app. Je kunt de app benaderen in het Cogasgebied wanneer je een smartcard hebt geregistreerd, nu dus ook wanneer je geen internet hebt van Ziggo. Dat geldt dus alleen voor mensen met een Cogasaansluiting heb 2 smartcards van ziggo en mijn ziggo acound maar werkt hier niet krijg gewoon melding dat ik niet op het ziggo netwerk zit (en wel in het cogas gebied ) |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 06 September 2014, 18:26
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Burnin schreef: Quote Bordewolf schreef: Inmiddels heeft Ziggo een aanpassing gedaan in hun app. Je kunt de app benaderen in het Cogasgebied wanneer je een smartcard hebt geregistreerd, nu dus ook wanneer je geen internet hebt van Ziggo. Dat geldt dus alleen voor mensen met een Cogasaansluiting heb 2 smartcards van ziggo en mijn ziggo acound maar werkt hier niet krijg gewoon melding dat ik niet op het ziggo netwerk zit (en wel in het cogas gebied ) Er is op dit moment toch een algehele storing met de app ? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 07 September 2014, 11:57
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
de app werkt weer! |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 07 September 2014, 16:44
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
In ieder geval is de app niet super-stabiel, bij mij gaat ie op een windows 7 32 bits PC regelmatig plat of op zwart en zijn 10 kanalen wel een minimum geworden. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 07 September 2014, 17:03
|
Quote Murgen schreef: In ieder geval is de app niet super-stabiel, bij mij gaat ie op een windows 7 32 bits PC regelmatig plat of op zwart en zijn 10 kanalen wel een minimum geworden. De Ziggo-app werkt niet onder Windows.... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi Screen App', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
multi screen | Algemeen | : 9 | 28 Jul 2016 |
Multi screen tv ipad update | Algemeen | : 11 | 08 Jul 2015 |
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 3 | 04 Jun 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie