obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tussentijdse Snelheidsverhoging
maanmist
Zou het Caiway niet sieren als ze, nu het glasvezel weer meer tijd vraagt dan de bedoeling, tussentijds de internetsnelheden zouden verhogen?
Ik bedoel, geef het volk brood en spelen.
 
maanmist
Hoor dat Interactief ook nog niet werkt in bv Wateringen.
Allemaal weer niet goed ingeschat van Caiway. Sad
 
Adios
In plaats van omhoog gaan we juist naar beneden hier in Krimpen en Loenen.

Een snelheidsverhoging is bij ons technisch niet mogelijk.

Waar bij andere aanbieders on demand en dergelijke al de normaalste zaak van de wereld is ( HBO go en Film1) heeft Caiway niks van dit alles.

Wel zit Caiway bij de duurste aanbieders van Nederland, wat ik dus niet begrijp hetgeen ze bieden.
 
maanmist
Wederom gemiste kans.
Had gehoopt dat het deze keer goed zou gaan.
Als je zo te koop loopt met glasvezel moet je toch minimaal goed zijn voorbereid lijkt me.
 
maanmist
Beoogde voorjaar 2013 zal niet mee gaan vallen. Ben nog niet verder dan kabeltje voor de deur.
Hoewel heb wel de vroegboekkorting gedaan, weet niet of het scheelt. Smile
 
maanmist
Honselersdijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tussentijdse Snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging in april bij Caiway Nieuws van CaiWay/Delta : 13 27 mrt 2016
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Advertentie