obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe zender TNT gaat 24 januari 2013 van start in Nederland.
Adios
Wanneer komt deze zender bij Caiway? Lijkt me een mooie aanwinst!

tnt
 
Adios
Disney mis je niks aan echt. Geloof me. IK heb vroeger UPC gehad. Ik kan op mijn adres zowel UPC als Caiway krijgen. Ik heb twee coax abonneeovername aansluitingen in de meterkast.
HBO vind ik veel te duur. En TNT kan denk ik in een bestaand pakket dus kost niks extra.
Gewijzigd door Adios op 16 januari 2013, 13:59
 
Caiway Webcare
Beste 4K,

We hebben je verzoek uitgezet bij Contentbeheer en hebben de reactie terug ontvangen dat Caiway in gesprek is met deze aanbieder om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Nou ja, wie weet . Met die nieuwe directeur dat er heel wat gaat gebeuren dit jaar.

Ik hoop dat Caiway wanneer de 4K zenders komen, deze snel gaat doorgeven.
 
Adios
Ik weet wel dat het nog jaren weg is, 4K uitzendingen, maar het is wel vreselijk mooi. Ik heb de openingsceremonie gezien van de Olympische spelen in 8K op de IBC en mijn mond viel echt open, zo mooi was het.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe zender TNT gaat 24 januari 2013 van start in Nederland.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
Advertentie