obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Loze beloftes
Westlander78
Bijna 6 weken geleden een aanvraag gedaan voor het GLASVEZEL pakket. Eerst wel even gebeld hoe lang het kon gaan duren.
Met 4 weken heeft u het pakket werkend meneer. Kijk dat is mooi !!!

Na 4 weken komen ze pas de aansluiting maken in de meterkast. TE LAAT !!

Gelijk gebeld met de klantenservice: Meneer we zien dat de aansluiting gereed is gemeld
en met een paar dagen ontvangt u een brief van ons en niet veel later het pakket.
Vraag van mij: Met de kerst draait dus alles bij mij ?? Antwoord: Ja zeker meneer geen probleem.

Na 1,5 week nog geen brief, nog geen pakket. Dus ik weer bellen.
Na een aantal minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat de lijn nog
niet volledig is klaar gemeld en dat het zeker nog 3 weken gaat duren. Boxing

Hebben meer mensen dit gehad ???
 
Adios
Ik schrik hier wel van. Als jij al een paar weken wachten ervaart als loze beloftes, kan je dan nagaan wat wij in Krimpen hebben doorstaan met Caiway?

Op sommige dingen wachten wij al twee jaar !

Er was zelfs een weg met caiway website toendertijd. Daarin was de informatie soms wel wat eenzijdig en ook niet altijd zuiver de waarheid, maar het geeft wel aan wat er allemaal leefde in Krimpen.
 
Caiway_No_way
Loze beloftes.....hetgeen Caiway wél goed in is!

Ik heb afgelopen Donderdag mijn gal weer eens gespuwd over de gang van zaken mbt Krimpen en Loenen. Ik kreeg één van die 40 rovers aan de lijn. Een begrip dat hij had!!.....maar luisteren ho maar!

Ik heb op gegeven moment de hoorn er op gegooid....pislink was ik.
Nog geen minuut later een mailtje in de bus, of ik mee wilde werken aan een TEVREDENHEIDS onderzoek! hahahaaa. Mijn bloed borrelde nog, dus een perfect moment voor een dergelijk onderzoek.

Ik was natuurlijk niet zo tevreden en dat is hen niet onopgemerkt gebleven. Vrijdag werd ik gebeld door een dame van Caiway.

Sorry hier, excuses daar, vervelend zus en verder wat bla bla. Waar het op neer kwam is dat ze mij UITERLIJK dinsdags terug zou bellen met verdere informatie. Je raad het al....ik wacht nog!

Loze beloftes en niet na te komen afspraken is een synoniem voor Caiway!

Ten slotte nog een linkje voor de medewerkers van Caiway --> http://www.encyclo.nl/begrip/afspraak
 
leuro
@Caiway_No_way ....nog een tevreden klant van caiway.... welkom WinkThumbs Up






.
Handtekening
Computer Operator
 
Caiway_No_way

Quote

leuro schreef:

@Caiway_No_way ....nog een tevreden klant van caiway.... welkom WinkThumbs Up



Nou...reuze! Angry

En ik weet zeker dat er, van de bijna 12.000 klanten in Krimpen, nog heel wat mensen zijn die nog niet eens weten wat er allemaal gaande is.
Een vuist maken is nu bijna niet mogelijk.

Jammer dat we nu gewoon uitgelachen worden door Caiway. Zij zijn groot en wij zijn(nog) klein.

@Robert: Ik ben helaas vergeten te noteren wie ik heb gesproken. Als ik weer bel dan krijg ik waarschijnlijk weer alle antwoorden uit het boekje en andere skills die ze hebben opgedaan bij hun communicatietraining.
Gewijzigd door Caiway_No_way op 18 december 2012, 21:31
 
Adios
Ik geloof nooit dat Caiway 12000 klanten heeft.
Volgens mij zijn er een hoop naar KPN of Telfort gegaan.
 
Fredy
@Caiway_No_way
Jouw verhaal is helemaal gelijk aan het mijne. Ook ik kreeg n.a.v. een onbevredigend telefoongesprek een mail over een TEVREDENHEIDS-onderzoek. Mijn bloed kookte ook nog, dus
kon ik niet veel positieve dingen invullen. Ook ik werd verblijd met een telefoontje van een dame over het onderzoek. Begrip hier, begrip daar, maaaaaarrrr zij verzekerde mij dat er aan het eind van de week een brief in de bus lag met een mooi aanbod. Je raad het al..............geen brief. Na nog allerlei Loze beloften, lees maar gerust leugens is er nog steeds geen brief. Het vertrouwen in Caiway is nu zowat tot het nulpunt gedaald. Hoe lang kunnen ze hun klanten nu nog op deze manier behandelen. Ze nemen ons totaal niet serieus.
 
Adios
Wat erg dat jou zelfs door de telefoon nog die brief is beloofd! Dat had je weleens in je tweet mogen vermelden, Fredje Grin.

Maar ik zou morgen gelijk terugbellen en vragen naar die dame en dan vraag je haar waar die brief naartoe is gezonden... ROFL
 
Caiway_No_way
@4K: Het is dan ook wat er op de site van Caiway staat vermeld. Ik snap dus heel goed wat je bedoelt wat betreft de geloofwaardigheid.
http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl...nl/krimpen
 
Adios
Ik snap daar niks van. Een Loensene krant met allemaal Caiway tweets?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loze beloftes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie