obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Volgend jaar CaiWay in H.I.Ambacht
caihia
Volgend jaar gaan de bewoners van Hendrik Ido Ambacht over van CaiHia naar CaiWay.
Na wat gelezen te hebben op de website van Caiway vraag ik me een aantal dingen af.
Als techneut zijnde wil je natuurlijk het naadje van de kous weten en niet voor verrassingen komen te staan.

Neem nu bijvoorbeeld de pagina http://www.caiway.nl/site/nl/applicat...lerdanadsl
Deze gaat over sneller dan ADSL, ze gaan daar wel uit van een 'Loungepakket' dan heb je altijd genoeg bandbreedte voor al je diensten...
Hoe zit dat dan met een 'Relaxpakket'?
Ik gebruik nu 20Mbit ADSL-verbinding van Telfort waar je ongeveer met 1,4 Mb/s kunt downloaden.

Als ik straks een abonnement neem op het 'Relaxpakket' is deze internetverbinding 35Mbit in theorie.
Stel dat ik naar een HDTV-zender kijk en tegelijkertijd wil downloaden, gaat dat zonder problemen of geeft dat haperingen in het TV-beeld?

Heeft iemand ervaring met bovenstaande? Werkt CaiWay 'Relaxpakket' vlekkeloos met TV kijken en tegelijkertijd downloaden op internet? Hier in Hendrik ido Ambacht hebben wij een coax-netwerk. Anders is het wellicht beter om alleen een TV-pakket te nemen en op ADSL te blijven?
 
Highway
Wellicht kunnen caiway abonnees beter antwoorden, maar bij Ziggo waar ik bij zit gaat er geen bandbreedte af van je internetverbinding voor je digitale tv ontvangst.

En je haalt minimaal 80% van de beloofde snelheid. Dat ligt bij adsl aanbieders, telfort, wel anders daar speelt de afstand naar de telefooncentrale een rol.
Handtekening
Wink
 
Adios
Ik kan er niet op antwoorden want in Krimpen hebben we alleen internet en telefonie op de glasvezel en niet op de coaxkabel.

In Hendrik Ido Ambacht zal denk ik de eerste paar jaar alleen de coaxkabel gebruikt worden denk ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Volgend jaar CaiWay in H.I.Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie