obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Geen smartcard nodig voor basicpakket in Hendrik Ido Ambacht
Adios
Dat is wat ik lees op de website van CAIHIA.

http://www.caihia.nl/nieuws.php

Wat gebeurt er met de smartcards die ik nu heb. Blijven deze bruikbaar bij Caiway? Of worden deze anders kosteloos omgeruild?

De smartcard die u heeft van CAI Hendrik-Ido-Ambacht is bij Caiway niet bruikbaar.

Voor het Basic tv-pakket voor digitale televisie van Caiway, met ruim 50 tv- en 60 radiozenders, heeft u geen smartcard nodig. Bestelt u een aanvullend tv-pakket dan krijgt u van Caiway een gratis smartcard als u deze nog niet heeft.[/b]

Hoe kan het dat in Hendrik Ido Ambacht wat veel later is overgenomen door CIF , en van oorsprong het zelfde digitale signaal kreeg als Krimpen en dezelfde smartcards gebruikte, het basispakket daar ongecodeerd doorgegeven gaat worden en dat het in Krimpen achter de smartcard zit?

Caiway, hier begrijp ik niets van. Gaarne uitleg !!!
 
Adios
Daar ook niet. Ze boeken de klacht weg als afgehandeld, terwijl er niks mee gedaan wordt.

Wat dat betreft ervaar ik grote minachting voor de klant bij Caiway.
 
caihia
Ik hou m'n hart vast als we volgend jaar over gaan van CAIHIA naar CAIWAY omdat ik in het verleden slechte ervaringen heb met CAIWAY-internet. Als dit net zo slecht is ga ik over op CanalDigital.
 
Adios
Ben het met je eens dat het internet stabiel is, maar het is belachelijk wat wij moeten betalen voor de achterhaalde snelheden.

Tevens wil ik ook gewoon een ongecodeerd basispakket zoals in Hendrik Ido Ambacht en alle andere Caiwaygemeenten waar Caiway de enige aanbieder is.

Ik betaal hetzelfde bedrag voor basic en het lijkt me niet meer dan normaal dat ik dan ook dezelfde mogelijkheden heb.

Op dit moment zijn drie gemeenten de klos bij Caiway. In Krimpen aan den IJssel, Loenen en Albrandswaard codeert Caiway het basispakket terwijl er geen tweede aanbieder aanwezig is op de coaxkabel.

Inmiddels heb ik gezien dat Caiway daarover liegt naar de OPTA. In een reactie aan de OPTA schrijft Caiway dat alleen het basispakket gecodeerd is op de coaxkabel waar Caiway de tweede aanbieder is.

HOE VERHEF JE LIEGEN TOT KUNST !!!!
 
Adios
Ik begrijp ook niet waarom jullie in Loenen wel 1,95 per maand moeten betalen voor een smartcard.

Bij Ziggo kan je zes smartcards krijgen per huishouden voor je volledige zenderpakker, zonder dat je daar voor bij hoeft te betalen!


Zo hoort het! Ik vind als je geen hardware huurt, zowiezo al raar om bij te moeten betalen om in heel je huis op meer plekken te kunnen kijken.

De kabelaars hoeven namelijk niet meer rechten daarvoor af te dragen dus het is gewoon stelen van je klant.
 
Adios
Hallo Optimzer,

Ik lees overal op het internet dat een Ziggoklant probleemloos vijf smartcards kan krijgen bij Ziggo.

En zelfs meer maar dan moet er een tweede klantnummer worden aangemaakt en krijg je daarop alleen het basispakket.

Maar zowiezo dus op vijf smartcards je volledige pakket en je hoeft niks maandelijks bij te betalen!

Daar kan Caiway een voorbeeld aan nemen!

http://gebruikers.eu/forum/archive/in...33560.html

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 04 2012 21:01:21:
Bij Ziggo kan je zowiezo op vijf smartcards naar je volledige pakket kijken zonder bij te hoeven betalen, Optimizer.

Hier kan Caiway een voorbeeld aan nemen !!

http://gebruikers.eu/forum/archive/in...33560.html
Gewijzigd door Adios op 04 november 2012, 21:01
 
Adios
Ik ben het helemaal met je eens Robert. Die Optimizer denkt er wel erg makkelijk over.

Als je weet dat je bij Ziggo op vijf televisies zonder meerkosten je hele pakket kan zien, is Caiway hiermee nog in de prehistorie blijven hangen met extra geld vragen voor de smartcards maandelijks en maar maximaal drie televisies.

Bij ons ( Krimpen, Loenen en Albrandswaard) geldt die beperking ook nog eens voor het basispakket wat natuurlijk helemaal belachelijk is.
 
Adios
Zijn ze in Loenen nog niet begonnen met het ombouwen van het glasvezelnetwerk?
Ik heb gehoord dat ze in Krimpen al begonnen zijn.

Tevens is bij ons op 15 december van dit jaar de volledige uitschakeling van analoge televisie op de coaxkabel.

Bij jullie ook in Loenen, Robert ?
 
Adios
Ik heb gisteren gebeld naar Caiway en toen werd me verteld dat ze al druk bezig zijn in Krimpen met de ombouw.

Over het vasthouden aan het coderen van het basispakket in Krimpen op de coaxkabel kon ze me helaas niks meedelen.
 
Adios
Die vrouw aan de telefoon bij Caiway wist me te vertellen dat zodra het netwerk is omgebouwd, ook de IPTV ontvangers worden omgeruild.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen smartcard nodig voor basicpakket in Hendrik Ido Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie