obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
' Service' desk Caiway zoooo passief en 'achterlijk'
KempenDoorn
Sinds enkele maanden heb ik Alles in 1 Lounge voor 60 euro in de maand. Het leek me wel handig, een snellere internet verbinding, gratis bellen in het weekend en 's avonds, en qua kosten is dat evenveel als alles los.
Wat een spijt heb ik hiervan!! Zooo vaak lijkt het alsof ik een abonnement op ' Alles-is-weg' heb genomen! De laatste tijd elke week wel een paar keer. Soms is het 's ochtends juist als je snel even je mail wilt doen of thuiswerken, dan weer tijdens de Champions league...dan knijpen ze de internet snelheid/of het is de storing????....GEK wordt je ervan...

Hieronder mijn ervaring met de dramatische 'service desk' van CAIWAY.

Eerst zelf even gekeken of de verbindingen ok zijn. Hierover via m'n mobiele telefoon gemaild met de servicedesk, wil het ook per mail doen want dan blijft de historie bewaard ennn tsja alles lag er weer eens uit..!! Na een paar dagen antwoord, en dan hebben ze storingen gemeten via de modem. Pfff dat kon ik ze ook vertellen...Vragen ze mij om de verbinding naar de modem zo rechtstreeks mogelijk te laten verlopen.
In mijn optiek was dat al zo. Wilde ter verduidelijking nog een fotootje erbij doen om de verbindingen te laten zien, kunnen ze geen berichten > 2MB ontvangen o.i.d.! Toen zakte mijn broek helemaal af, en verlies je als internet provider in mijn ogen al ALLE geloofwaardigheid!!! In 2012 mag mailgrootte toch geen belemmering meer zijn...wat een ONZIN!
In hun eerste mail begonnen ze ook nog over kosten voor een monteur dat die in bepaalde gevallen voor mij zouden kunnen zijn....waardoor het overkwam alsof ze mij op een bepaalde manier wilden afschrikken om een monteur af te roepen...terwijl ik degene ben met een probleem!

Wat ook vreselijk irritant is, is dat je steeds weer een nieuw issue/bericht nummer krijgt, ook al antwoord je op je vorige nummer. Met als gevolg dat je steeds weer antwoord van een ander krijgt, die precies dezelfde, in mijn ogen niet meer relevante vragen gaat stellen over de aansluiting van het modem, terwijl ik ook had aangegeven dat ik gewoon geen goed signaal binnen krijg, omdat ik niets aan mijn tv verbinding heb veranderd, en dat de buren ook geen tv hebben!!!
Het is telkens zo dat CAIWAY de actie en de kosten zo snel mogelijk bij de klant wil neerleggen.
Heb nu al 5 keer aangegeven dat er storingen zijn, en als laatste bericht kreeg ik te horen...u mag de helpdesk bellen! GEWELDIG WAT EEN KL*TE service.!!! Ipv dat ze zeggen dat ze iemand sturen, mag ik eerst weer een half uur gaan bellen!!....en dan staat er op de site: telefonie klanten kunnen gratis bellen, dan moet ie het wel doen!

Weet iemand of het mogelijk is om geld terug te krijgen voor half geleverde diensten?? Als consument voel je je best machteloos...denk dat ik hun incasso maar een maandje stop ofzo...

Notabene is de prijs nu 50 euro geworden ipv 60....Angry dat is op zich jammer voor mij, maar als ik dan (meer) betaal, moet CAIWAY wel leveren voor dat geld!! Dus voorlopig zou ik zeggen sowieso niet alles in een doen bij Caiway!!

Wordt vervolgd!!!!

Denk dat dit in het verkeerde forum topic staat...excuus...

Maar goed, zojuist een kwartier met de helpdesk gesproken, waarvan 4 minuten met een dame. Het suffe is dat je in het menu je postcode en huisnummer moet opgeven en de dame vraagt als eerste je postcode en huisnummer...??? Dus ik vraag waarom, omdat ik dat al had opgegeven....maar ze krijgt het blijkbaar niet op haar scherm...suf..
Ik had 'slim' gedacht om de storing onder radio en tv aan te melden, zodat de wachtrij korter was, en dat is natuurlijk ook zo want het signaal valt regelmatig in het geheel uit...maar ja internet problemen...neeeee daar is ze niet van...
Te DOM voor woorden eigenlijk, ze lopen zo enorm ACHTER de feiten aan, want het is toch ALLES IN EEN (KEER WEG..)..???
Voorrijd kosten zouden in geval van slechte bekabeling voor mij kunnen zijn...dus kreeg ik de vraag of ik zonder splitters de tv ontvanger had aangesloten...Tuurlijk...ik schroef even de plasma van de muur, haal de humax uit de kabelbrij sleep hem naar de meterkast ..ja hoor mevrouw heb ik geprobeerd...Smile En dat de buren dan ook een slecht signaal hebben, dat doet er niet toe...
Monteur kan wel vandaag langs komen...dus dat is positief..het eerste tot nu toe...
Wed dat hij niks kan vinden omdat er op dit moment dan vast geen storing is...ben erg benieuwd wat hij dan gaat doen...

Wordt vervolgd....
Gewijzigd door KempenDoorn op 24 september 2012, 12:18
 
Adios
Als de prijs van je abonement nu gedaald is, daal jij toch zeker wel mee ?
 
Caiway Webcare
KempenDoorn zou je ons per privebericht of E-mail je volledige adres willen doorgeven zodat we dit kunnen onderzoeken.

Het is namelijk niet de bedoeling dat E-mails slecht worden beantwoord. Ook zijn we benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Nou Bert, als het niet de bedoeling is dat emails slecht worden beantwoord. Dan ik je nog wel een stapeltje knip en plakwerk van Caiwaymedewerkers doorsturen hoor..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '' Service' desk Caiway zoooo passief en 'achterlijk'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie