obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Geen tv, e48 melding
bart
Ik heb vandaag geen tv ontvangst (e48 melding). 3116ag nr 74.
 
Joke Den Haag

Quote

bart schreef:

Ik heb vandaag geen tv ontvangst (e48 melding). 3116ag nr 74.


Sinds vorige weekend is het hier 2548 wateringse veld ook wegvallen van beeld, ook bij de buren. Heb nu alleen NED 1 met blokken. Maar misschien is mijn decoder defect.
 
bart
Nu doen ongeveer 10 kanalen het weer, de rest geeft "geen signaal", beeld blijf zwart zonder melding of is "blokkerig".

Niet gemeld bij de helpdesk, alleen hier omdat ik dacht dacht dat Caiway hier ook reageerde.
 
Joke Den Haag

Quote

bart schreef:

Nu doen ongeveer 10 kanalen het weer, de rest geeft "geen signaal", beeld blijf zwart zonder melding of is "blokkerig".

Niet gemeld bij de helpdesk, alleen hier omdat ik dacht dacht dat Caiway hier ook reageerde.


Hi Bart,

Hebben de buren het zelfde probleem?

Welke decoder gebruik je. Want de digitale decoder heeft nu geen last van storingen. Ook niet bij de buren.
Ik gebruik ook een HD decoder en heb dezelfde problemen de laatste tijd als die jij beschrijft.
Nu ga ik mijn decoder eerst even testen op een Ziggo aansluiting bij kennissen, voordat ik bij Caiway aan de bel ga trekken.
Anders krijg je een rekening als blijkt dat het aan de decoder ligt.

Dus als ik jou was, zou ik eerst maar even bij de buren checken.
 
bart
Er kwam net een monteur omdat de onderburen ook geen signaal meer hebben, blijkt te liggen aan de buren boven mij die aan het klussen zijn geweest,
 
Joke Den Haag

Quote

bart schreef:

Er kwam net een monteur omdat de onderburen ook geen signaal meer hebben, blijkt te liggen aan de buren boven mij die aan het klussen zijn geweest,


Fijn dat het opgelost is.
Nu hier nog.
 
Caiway Webcare
@ bart,
Goed om te horen dat het inmiddels weer opgelost is.

@ Joke Den Haag,
Kan je ons je postcode en huisnummer in een PB sturen zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?
Heb je wellicht meer informatie voor ons omtrent de storing? Welke ontvanger gebruik je exact, hebben je buren er ook last van, wat zijn de resultaten van de test op het ziggo netwerk, welke melding krijg je op tv?

Mike E.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Hi Mike,

Moet eerst die decoder nog testen. Volgens mij is die een beetje gammel. Kom er nu ook achter dat het lampje van de HDMI splitter altijd heeft aangestaan, ook wanneer de decoder uit stond. Misschien is ie opgebrand daardoor. Of de HDMI kabel is defect, dat kan dan ook nog.
Is de Samsung 380 van 4 jaar geleden.

De SD decoder werkt wel normaal, soms een sec of 2 zwart beeld. 2548BW 1277, 1279 en 1281. Misschien dat er bij jou iets te zien is, want daar hebben de buren ook soms last van.

Gr Joke
 
bart
Het is nog niet opgelost, mijn bovenburen (3116ag nr.85) waren niet thuis zodat hij niks kon doen. De monteur zou een kaartje in zijn brievenbus doen.

Nu doen wel wat meer kanalen het, maar 80% nog niet.

Hoop dat webcare me op de hoogte kan houden.
 
Joke Den Haag

Quote

Joke Den Haag schreef:

Hi Mike,

Moet eerst die decoder nog testen. Volgens mij is die een beetje gammel. Kom er nu ook achter dat het lampje van de HDMI splitter altijd heeft aangestaan, ook wanneer de decoder uit stond. Misschien is ie opgebrand daardoor. Of de HDMI kabel is defect, dat kan dan ook nog.
Is de Samsung 380 van 4 jaar geleden.

De SD decoder werkt wel normaal, soms een sec of 2 zwart beeld. 2548BW 1277, 1279 en 1281. Misschien dat er bij jou iets te zien is, want daar hebben de buren ook soms last van.

Gr Joke


Waarschijnlijk is de antenne ingang van de decoder defect. De kabel is wel goed, heb deze iets losgetrokken en heb weer prachtig beeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen tv, e48 melding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie