obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
En we hebben een e52-32
ThaOdie
Gaat weer lekker eerst problemen met internet en nou mijn tv aansluiting die het niet doet..

Nog meer mensen (maassluis eo) die er last van hebben..
 
Quick1034
Ook in Loenen (3632) hebben we sinds gisteren (25-07-2012) GEEN Analoog/DIGITAAL RADIO/TV meer.

Dus E52: Bezig met het zoeken naar signaal.

Wanneer denkt Caiway dit te hebben opgelost?

Willem
 
Caiway Webcare

Quote

ThaOdie schreef:

Gaat weer lekker eerst problemen met internet en nou mijn tv aansluiting die het niet doet..

Nog meer mensen (maassluis eo) die er last van hebben..


Aan de meting zien we inmiddels dat het zeker aan het kabelsignaal ligt, hier willen we een monteur voor langs sturen. Nu kregen we geen gehoor, ik bel je over twee uur nogmaals.

@Quick1034 zou je ons per privebericht of E-mail aan webcare@caiway.nl kunnen vertellen wat je postcode en huisnummer zijn. Dan gaan we daar gelijk mee aan de slag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Quick1034
Ik heb vanochtend vroeg contact opgenomen met de klantenservice van caiway.
Het probleem van het signaal voor analoog en digitaal is verholpen.

Willem
 
Caiway Webcare

Quote

Quick1034 schreef:

Ik heb vanochtend vroeg contact opgenomen met de klantenservice van caiway.
Het probleem van het signaal voor analoog en digitaal is verholpen.

Willem


Was je ook medegedeeld wat de oorzaak was?

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Inderdaad de tv werkt weer. Voor de zekerheid had ik alles een paar uur van stroom gehaald en toen ik terug kwam werkte het weer. Ik weet niet of dat altijd een oplossing is..
 
Caiway Webcare

Quote

ThaOdie schreef:

Inderdaad de tv werkt weer. Voor de zekerheid had ik alles een paar uur van stroom gehaald en toen ik terug kwam werkte het weer. Ik weet niet of dat altijd een oplossing is..


Dat is het niet, je signaal vertoont diverse onderbrekingen en fluctuaties. We hebben vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen maar kregen geen gehoor. Morgen zullen we opnieuw bellen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Quick1034
Op 25 juli 2012 is er een stroomstoring geweest in Loenen.
Of dit de oorzaak is geweest dat het niet meer deed weet ik niet.
De klanten service heeft wel aan gegeven dat er die dag sinds 10:40 uur een stroomstoring is geweest.

Andere oorzaken zijn niet medegedeeld.

Willem
 
Caiway Webcare
Helder, dat nemen we intern mee.

Mooi dat het in ieder geval is verholpen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En we hebben een e52-32', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
SWR wil ik er bij hebben als dat kan Welke zender wil je er nog bij hebben? : 2 01 okt 2012
Hebben ook andere mensen in Aalsmeer problemen met internet en telefonie? Storing : 5 13 mrt 2012
Advertentie