obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Sundance Channel HD vervallen
david_meyer23
Vanaf 29 maart komt Sundance Channel te vervallen in het Delight en HD pakket. De zender was te vinden op voorkeuze 190 en 420. Sundance Channel is voortaan te zien via Film1 Sundance Channel in het Film1 (€ 12,95 per maand) of Film1 Sport1 pakket (€ 20,95 per maand).

http://caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/informatie/mededelingen/mededelingen/sundancechannelnietmeerbeschikbaarindelightenhethdpakket
 
Adios
Vreemd voor een aanbieder als Caiway die altijd roep dat HD de standaard is.

Dag HD versie, hallo SD versie !!

Tevens weer een zender minder in het Delight en HD pakket.

Programmaaanbod van Caiway het afgelopen jaar is behoorlijk uitgehold.

Wel twee keer tariefsverhoging in een jaar tijd.

Het gaat mijn pet te boven !!
 
Caiway Webcare
Sundance is samen gegaan met Film1, hierop hebben wij helaas geen invloed. Maakt helaas wel dat we het kanaal niet meer afzonderlijk kunnen uitzenden. We doen ons best om een zo gevarieerd mogelijk aanbod uit te zenden, en proberen voor elk wat wils uit te zenden.

Christine
Caiway Webcare
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Ik geloof het Christine, bedankt voor de reactie trouwens. Er gaan ook wat themakanalen van de Nederlandse Omroepen verdwijnen, kunnen jullie ook niets aan doen. Blijft wel het feit dat het aanbod behoorlijk uitgekleed wordt, heeft Fiber weer gelijk in. De vaart waarmee in het begin zenders werden toegevoegd is behoorlijk afgenomen zo niet stil komen te staan. Nu zit ik ook niet te wachten op Timboektoe Tv, al ken ik hun programma`s niet, maar er is toch best wat verkrijgbaar wat een aanvulling zou zijn.
 
Caiway Webcare
Je mag altijd een suggestie doen, die we dan zullen doorgeven aan de afdeling content management Smile

Christine
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Weer en Verkeer verdwenen, de TMF kanalen verdwenen. C Music verdwenen, Sundance Channel verdwenen, vier publieke themazenders verdwijnen.

Daarentegen geen aanwinst van nieuwe zenders of HD versies van zenders die er toe doen zoals Film 1 Action of Foxlife HD.

Die opvulling met die XMS zenders in het basispakket is leuk maar niet echt zinvol vind ik.

Waar ik de laatste tijd regelmatig berichten lees dat Ziggo en UPC kanalen toevoegen is het bij Caiway angstig stil.

Wel de hoogste tariefstijgingen van Nederland bij Caiway. Zowel bij het basispakket als de telefoniekosten.

Ik krijg hier geen lekker gevoel bij als klant zeg ik je eerlijk.
 
maanmist
Ik weet niet of het er is maar misschien een muziekkanaal met Country muziek, liefhebbers genoeg voor. Bedenk me nu dat die er ooit eens is geweest bij Caiway.
 
Adios
Country Music Television

Vroeger ook gezien, erg leuk.
 
breaker
Hier kan Caiway helaas niet veel aan doen. Er gaat deze maand nog meer zenders verdwijnen. Ik vindt dat zender pakket zo wel minder wordt.
En de kosten gaan maar omhoog tv pakket is dit jaar ook weer verhoogd behalve de alles in een1hd pakket.

Wat ik nog steeds jammer vindt is dat Caiway bij een aantal zender geen EPG levert dit is wel gemis. En dat Caiway geen interactieve tv levert wat veel kabelbedrijven wel doen.
Ik zie graag dat Caiway weer nieuwe zenders aanbied er vooral hd zenders.
 
erickiel
persoonlijk denk ik dat caiway nu echt te klein begint te worden dus via de tv kabel geen interactieve tv wat ik begreep in de toekomst wel via de glasvezel vroeger caiway de eerste maar nu de laatste wel zonde, vroeger was het een bedrijf met echte liefhebbers maar tegenwoordig zijn ze te zakelijk Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sundance Channel HD vervallen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux Welke zender wil je er nog bij hebben? : 23 17 feb 2019
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Disney Channel dual audio op Cogas netwerk. Abonnementen : 2 30 mei 2015
Vervallen e-mail forward per 1/2/2014 Instellingen software : 7 02 jun 2014
Storing National Geographic Channel Algemeen : 6 03 dec 2013
Advertentie