obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
TV 538 & HD versie's Foxlife en ESPN
erickiel
Waar op wacht is TV 538, Foxlife in HD en ESPN ook in HD, Eurosport 2 met Nederlands commentaar en natuurlijk uitzending gemist eerst liep Caiway voorop met nieuwe zenders maar die tijd is voorbij zo hebben andere kabelmaatschappijen wel bv Disney in pakket (wat ons ook beloofd was) analoog is uitgeschakeld maar komt weinig bij gaat veel uit (buiten schuld caiway)
het weer en verkeer kanaal is ineens weg nog wel te zien bij Ziggo en UPC reden word niet gegeven
 
david_meyer23
Op dit moment nog steeds TV538 bij Caiway op kanaal 65.
 
Adios
Eurosport 2 HD met Nederlandse commentaar is denk ik een kwestie van tijd.
Foxlife in HD is al meer dan een jaar beschikbaar bij de andere kabealars, maar niet bij Caiway.

Hoewel Caiway zegt HD als de standaard te zien van nu.....

Disney is vorig jaar de prijs voor verhoogd van het basicpakket, maar de zenders is nooit gekomen. De prijsverhoging bleef wel.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 19 2012 07:57:34:
Eurosport 2 HD met Nederlandse commentaar is denk ik een kwestie van tijd.
Foxlife in HD is al meer dan een jaar beschikbaar bij de andere kabealars, maar niet bij Caiway.

Hoewel Caiway zegt HD als de standaard te zien van nu.....

Disney is vorig jaar de prijs voor verhoogd van het basicpakket, maar de zenders is nooit gekomen. De prijsverhoging bleef wel.
Gewijzigd door Adios op 19 maart 2012, 07:57
 
erickiel
Wat ik op moment ergerlijk vind is dat caiway niet communiceerd naar de klanten over Disney met veel tamtam werd deze aangekondigd vorig jaar, cartoon verdween toen, twee dagen een tekstcard gestaan en wel de EPG van DisneyChannel en na een paar dagen was daar cartoonchannel weer terug, Caiway heeft altijd voorop gelopen met nieuwe kanalen ook vroeger al met zelfs de rusische tv, ook digitaal liep caiway een tijd voorop maar word nu ingehaald door ziggo en UPC.

- Foxlife HD
- ESPN Americ HD
- MTV NL HD
- SHorts TV
- Film 1 Action
- Comedy Central / Kindernet HD
Caiway liep vooruit op HD gebied maar loopt nu achter op de grote
van de kabelaars
wat er wel in het testnetwerk staan zijn
NHK HD (was even ongecodeerd)
C music tv
maar hier verder geen nieuws over te vinden
 
Adios
Caiway gaat steeds meer achterlopen op de concurrentie, zowel met HD zenderaanbod als internetsnelheid op de kabel en glasvezel.


Alleen de tarieven, daar loopt Caiway weer mee voorop. Beltarieven zo hoog waar de honden geen brood van lusten.
Het hoogste tarief van het digitale basispakket van Nederland van alle aanbieders waar digitaal de standaard is.

De prijs-kwaliteitsverhouding van de Caiwayproducten is helemaal in elkaar aan het storten.

In Krimpen zijn een hoop Caiwayklanten gillend weggegaan. Ik hoop dat Caiway tijdig de boel weer op de rails zet en veel betere producten gaat bieden voor het geld.
 
breaker
Ik denk dat we toch niet veel te klagen hebben.
Als je kijkt naar andere providers dan heeft Caiway nog steeds het meeste HD aanbod voor het laagste prijs.

Maar ik vindt wel dat Caiway beter mag communiceren met de klanten. Zo zijn er wel meer kanalen weg gegaan en zenders waar niemand naar kijkt terug gekomen dan heb ik het over XNL.
 
Adios
Die XNL kanalen zijn puur bedoeld als vulling van het basispakket. Dit omdat het basispakket de afgelopen tijd behoorlijk leegloopt met zenders en Caiway niet in staat is dit aan te vullen met nuttige zenders.

Disney Channel ooit gezien in het basispakket? We de prijsverhoging tot de dag van vandaag!!
Ook vind ik dat alle regionale zenders gewoon in het basipakket horen zoals veel aanbieders doen. Het zijn tenslotte publieke zenders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV 538 & HD versie's Foxlife en ESPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat kost ESPN bij Caiway? Interactieve TV, Pay Per Event : 4 13 jan 2021
Rai Uno wil Nederlandse versie Welke zender wil je er nog bij hebben? : 2 03 feb 2016
FOXlife zit nu ook in het basispakket, maar waarom niet in HD? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 28 aug 2013
ESPN stopt per 1 augustus 2013 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 13 mei 2013
Waarom geen Foxlife in HD bij Caiway ? Algemeen : 9 18 sep 2012
Advertentie