obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Combi/Alles-in-1HD
Farid
Beste Caiway webcare,

Ik heb vorig jaar in oktober een caiway combi relax besteld. Sindsdien geniet ik van dit abonnement. Nu kijk ik gister op de site van caiway, en zie ik dat heel de site een make-over heeft gekregen. Ook zie ik dat dat combi pakketten zijn gewijzigd, en voortaan Alles-in-1HD pakketten zijn gaan heten. Daarin heb je dus de Alles-in-1HD Easy, Relax, en het nieuwe top abo: Lounge. Ik had een combi relax, dus ik heb ingelogd op mijn caiway, en zie dat ik nu dus Alles-in-1HD relax heb.

Maar nu komt mijn vraag. Op de "nieuwe" site van Caiway staat dat ik nu ook veel meer nieuwe zenders erbij heb gekregen. Alleen ik kan ze niet ontvangen. Krijg ik deze zenders nu ook?
Ik had al een smartcard gekregen (voor de film1-sport1 actie). Deze smartcard staat nog steeds geregistreerd op ons abonnement, en ik heb hem ook al gereset om te kijken of dat het probleem oplost. Jammer genoeg niet.
Alvast bedankt voor je antwoord!

Groeten, Farid
 
breaker
Ik heb dit ook gezien. Ik heb ook Relax en er staat dat ik 110+ plus 1 hd zender meer kan ontvangen. Maar ik kan de zenders niet ontvangen ik heb ook een smartcard wegens de film1 en sport 1 actie.
 
Migow
Ja heb het zelfde abonnement + betaal nog 5 euro zodat ik savonds en weekend gratis kan bellen.
Nu wordt het weer aantrekkelijk om lounge te nemen, want daar kun je ook gratis bellen in weekend en avond. Dus dan is het verschil maar 6 euro en dan heb je wel 15Mbit meer snelheid.
Ben benieuwd
 
markmart
Stel dat ik nu overstap naar HD lounge en er komt glasvezel in Uithoorn (wat volgens Caiway dit jaar moet komen) kan ik dan nog wel binnen het jaar contract kosteloos overstappen naar een mogelijk sneller internet abbo., of moet ik eerst het nieuwe jaar contract afmaken?
(mogelijk dat Caiway webcare hier een antwoord op kan geven?)
 
breaker
Ik heb zo idee dat Caiway de zenders nog moet activeren voor bestaande klachten. Ik heb zojuist al een mail naar hun gestuurd.
Ik vindt het raar dat wel hier geen melding van hebben gehad.

Maar het is wel aantrekkelijk om lounge omdat je extra zender + het HD pakket en 50 Mbit internet plus gratis bellen s'avonds en in het weekend.
 
maanmist
Is het niet gewoon de zenders 1 t/m 150 bij elkaar of is dat te kort door de bocht?
 
Farid
Ik heb nu net weer gecheckt of de netten het doen maar nog steeds niks. Misschien kan Caiway Webcare hier iets duidelijk maken?
 
Dazzling

Quote

Farid schreef:

Ik heb nu net weer gecheckt of de netten het doen maar nog steeds niks. Misschien kan Caiway Webcare hier iets duidelijk maken?



Ik heb vanmorgen gebeld met Kitty die geen Kitty heette en die zei mij dood leuk dat je op de site het abonnement moet kiezen die je wil.

Het wordt niet vanzelf over gezet.

Ik heb zelf ook het combi pakket van 55 euro plus film 1 plus delight plus telefoon comfort.
Daar ben ik nu 80 euro voor kwijt. Met dat nieuwe relax pakket verdwijnt delight omdat die drin zit en scheelt mij dus 7,75 per maand.

Jammer dat ze het niet automatisch doen of de mensen op de hoogte brengen.....
 
Farid

Quote

Dazzling schreef:

Quote

Farid schreef:

Ik heb nu net weer gecheckt of de netten het doen maar nog steeds niks. Misschien kan Caiway Webcare hier iets duidelijk maken?



Ik heb vanmorgen gebeld met Kitty die geen Kitty heette en die zei mij dood leuk dat je op de site het abonnement moet kiezen die je wil.

Het wordt niet vanzelf over gezet.

Ik heb zelf ook het combi pakket van 55 euro plus film 1 plus delight plus telefoon comfort.
Daar ben ik nu 80 euro voor kwijt. Met dat nieuwe relax pakket verdwijnt delight omdat die drin zit en scheelt mij dus 7,75 per maand.

Jammer dat ze het niet automatisch doen of de mensen op de hoogte brengen.....


Hmm, dat is wel heel apart. Dus we moeten volgens hun opnieuw een aanvraag doen naar ons abonnement. Maar volgens Mijn Caiway, heb ik al een Alles-in-HD Relax. Dus dan is het toch al overgezet neem ik aan?
 
Dazzling

Quote

Farid schreef:

Quote

Dazzling schreef:

Quote

Farid schreef:

Ik heb nu net weer gecheckt of de netten het doen maar nog steeds niks. Misschien kan Caiway Webcare hier iets duidelijk maken?



Ik heb vanmorgen gebeld met Kitty die geen Kitty heette en die zei mij dood leuk dat je op de site het abonnement moet kiezen die je wil.

Het wordt niet vanzelf over gezet.

Ik heb zelf ook het combi pakket van 55 euro plus film 1 plus delight plus telefoon comfort.
Daar ben ik nu 80 euro voor kwijt. Met dat nieuwe relax pakket verdwijnt delight omdat die drin zit en scheelt mij dus 7,75 per maand.

Jammer dat ze het niet automatisch doen of de mensen op de hoogte brengen.....


Hmm, dat is wel heel apart. Dus we moeten volgens hun opnieuw een aanvraag doen naar ons abonnement. Maar volgens Mijn Caiway, heb ik al een Alles-in-HD Relax. Dus dan is het toch al overgezet neem ik aan?


Ja dat vond ik ook....
Bij mij staat ook relax alleen bij mij factuur staat er gewoon nog 7,75 voor delight pakket....

Heel vaag weer allemaal
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Combi/Alles-in-1HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie