Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
Aiiii
|
|
maanmist |
Geplaatst op 16 February 2012, 17:27
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Franske komt bij de dokter en zegt : "Dokter, ik wil me laten castreren ! !" "Pardon?" , schrikt de dokter, "dat meen je niet! Je bent kerngezond, waarom zou iemand van 55 jaar zoiets laten doen als het niet nodig is? Ik kan je dat niet aandoen, Franske!" "Je doet me daar een groot plezier mee, dokter", vertelt Franske, "want Wim, mijn beste vriend, heeft het ook laten doen. En nu zijn al die knappe meiden niet meer bij hem weg te slaan ! Ik wil dat ook ! En als u het niet wil doen, ga ik toch bij een andere dokter. Dokter, ik wil het, héél zeker ! " De dokter voert de operatie uit. Een paar weken later wandelt Franske door de stad als hij plots zijn vriend Wim ontmoet. "En Franske ?", vraagt Wim, "heb jij je al laten tatoeëren?" "Wel...verdomme", zegt Franske, " jij altijd met je moeilijke woorden!" |
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 February 2012, 17:42
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aiiii', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie