obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Waarom maar maximaal 3 toestellen kijken naar basicpakket in Albrandswaard? Voor vierde nieuw abonne
Albrandswaardvoetballer
Hier in Albrandswaard komt in 2012 het Caiway basispakket op de kabel.

Maar waar in bijna alle Caiway gemeenten de klanten op een onbeperkt aantal toestellen naar dat digitale basispakket kunnen kijken zonder bij te hoeven betalen, moeten wij opeens in Albrandswaard 1,95 euro per maand bij betalen per toestel en maar maximaal op drie televisies. Voor de vierde moet je weer een nieuw abonnement afsluiten.

Zijn ze helemaal van de pot gerukt daar bij Caiway?

http://www.caiway.nl/site/nl/albrands...eldevragen

Ik heb meer dan één televisietoestel. Kan ik extra toestellen gewoon blijven gebruiken?
U kunt extra televisietoestellen blijven gebruiken zoals u gewend bent. Gebruikt u een smartcard en heeft u extra toestellen? Dan is een extra smartcard voor u de oplossing. Voor Euro 1,95 per maand dupliceren wij de abonnementen op de hoofdsmartcard naar max. 2 extra smartcards.


Ok, het tarief is voor 2012 nog iets goedkoper dan het gewone tarief voor het basispakket, maar dat steelt Caiway dus dik van ons terug door toeslagen te vragen om op meer televisies te kijken en helemaal door je een nieuw abonnement te verplichten als je op vier of meer televisies wil kijken.

Ik heb drie kinderen en zeven televisies in huis. Ik heb een zus wonen in Maasland en een broer in Schiedam. Die kunnen dus voor 1 keer basistarief van het basispakket op onbeperkt aantal televisies kijken.

Ze hebben daar ook geen smartcard nodig, scheelt ook in de kosten van modules die in de televisie moeten.

OPROEP AAN DE DIRECTIE VAN CAIWAY:

Als in Albrandswaard het basispakket achter de smartcard gaat, zorg dan dan we ook net zoals alle andere Caiway klanten op een onbeperkt aantal televisies naar het basispakket kunnen kijken. We zijn gewoon klant van jullie net zoals die in Schiedam en Maasland.

En als jullie die toeslag per smartcard voor het basispakket niet laten vervallen, zeg ik mijn abonnement op, HEEL SERIEUS!

\
 
Adios
Ik adviseer je dit bij de gemeentelijke politiek en media breed aan te kaarten. Er zijn tenslotte bewijzen in overvloed dat de meeste Caiwayklanten op één abonnement op een onbeperkt aantal toestellen naar het Caiway basicpakket kunnen kijken.

Die ongelijkheid die Caiway jullie nu probeert door de strot te duwen is te gek voor woorden.
 
janniedevos
Erg vreemd. Hier in Uithoorn kan je gewoon op één abonnement op een onbeperkt aantal televisies naar het Caiway basispakket kijken.

Tegenwoordig heeft iedere televisie een ingebouwde digitale kabeltuner. Ideaal zo, in heel je huis ongecompliceerd kijken.

Het zou wel erg raar zijn als je vanaf het vierde toestel een nieuw abonnement moet afsluiten en opeens dubbel maandtarief mag afrekenen.

Dat hoeven wij hier ook niet. Ik denk ook dat er veel onrust zou ontstaan als Caiway dat hier zou proberen.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat een bedrijf zijn klanten zo verschillende behandelt. Waarom moet je in Albrandswaard het dubbele betalen voor het zelfde basispakket op evenveel toestellen als hier in Uithoorn ? We zijn toch alle klant bij hetzelfde bedrijf?

Wat Caiway nu doet is raar!
 
Adios
Hier in Krimpen wil Caiway ook vanaf het vierde toestel, je een nieuw abonnement laten afsluiten.

Ik vermoed dat er een paar mensen bij Caiway gezakt zijn voor rekenen en vergelijkingen op de middelbare school.

Hoeveel kost een basicpakket op vier televisies in Maassluis of andere Caiway gemeente? €16,95
Hoeveel kost een basicpakket op vier televisies in Krimpen aan den IJssel? €33,90

Is de prijs van het product gelijk in Krimpen ten opzichte van andere Caiwaygemeenten? NEE

Hoeveel duurder is het product in Krimpen ten opzichte van de andere Caiwaygemeenten? 100%

Krijgt de klant in Krimpen aan den IJssel dan meer product voor die dubbele maandprijs? NEE

Is de som nu gelijk aan beide kanten van de streep? NEE

Wat moet er dan gebeuren om de som aan beide kanten van de streep weer gelijk te trekken? TJA...

JE HUISWERK OVERDOEN EN ZORGEN DAN DE SOM WEER KLOPT!!!
 
caiwayer
De smartcard is volgens mij (en de handleiding van de website) alleen nodig indien je gebruik wilt maken van aanvullende pakketten. Als je dus een TV met DVB-C hebt kun je zonder smartcard en aparte decoder naar het basispakket kijken. en anders een decoder zonder card.
 
Adios
Zowel in Albrandswaard als in Krimpen zijn maar 15 zenders ongecodeerd van het basicpakket. Voor de rest heb je helaas een smartcard nodig.

Tot zover zou ik er mee kunnen leven, als Caiway dan ook maar maandelijks niks extra rekent voor de smartcards van het basicpakket en ook geen beperking geeft aan het aantal smartcards voor het basicpakket op één abonnement. Dan heb je namelijk dezelfde kosten als de andere Caiwayabonnees op meer toestellen voor het basicpakket.

Nu worden wij extreem financieel benadeeld en Caiway heeft tot de dag van vandaag niets laten horen van een oplossing.
 
caiwayer
waarom extra smartcards voor het basispakket als deze ongecodeerd te ontvangen zijn?
 
Adios
In Krimpen en Albrandswaard is het basicpakket niet ongecodeerd. Slechts vijfien zenders zijn ongecodeerd. De rest zit achter de smartcard.

Vandaar ook het enorme fianciele nadeel waar Caiway ons mee opzadelt ten opzichte van de andere Caiway klanten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom maar maximaal 3 toestellen kijken naar basicpakket in Albrandswaard? Voor vierde nieuw abonne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie