obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Animal Planet HD in Basic pakket
david_meyer23
Vanaf 22 december is Animal Planet HD beschikbaar in het Basic pakket op voorkeuze 415. Eerder was de zender al beschikbaar voor de abonnees met een HD pakket. De zender Animal Planet/TLC blijft daarnaast ook nog beschikbaar in het Basic pakket op voorkeuze 28.

Animal Planet HD
Animal Planet HD is een televisiezender die 24 uur per dag 7 dagen in de week een mix van hoogwaardige programma's over dieren en de natuur in HD kwaliteit aanbiedt. Animal Planet HD brengt het dierenrijk en onze planeet tot leven zoals nooit tevoren. De kijker wordt meegezogen in een wereld van fascinerende creaties uit de natuur en het dierenrijk. In perfecte HD kwaliteit geeft Animal Planet HD de kijker het gevoel er midden in te zitten. Animal Planet HD is de enige High Definition Entertainment zender in dit genre; puur en ontroerend entertainment van een van de hoogst gewaardeerde zenders van Nederland. Animal Planet HD is ‘family entertainment’ in optima forma en spreekt een zeer brede doelgroep aan.

Animal Planet HD komt voorlopig niet beschikbaar in Hilvarenbeek, Midden-Holland, Krimpen a/d IJssel en Loenen. In Krimpen a/d IJssel en Loenen is Animal Planet HD wel via het glasvezelnetwerk beschikbaar.

Alleen klopt het niet want in Gouda oftewel Midden-Holland is hij wel beschikbaar.
 
maanmist
Zo wordt het HDpakket wel heel flink uitgekleed ondertussen. Kan hem net zo goed opzeggen want om nu voor die 4 of 5 extra zenders die niet in het Basispakket zitten 4 euro in de maand te betalen.
 
Adios
The Sundance Channel HD is ook al uit het HD pakket naar het Delight gegaan. NGC HD ook al eerder naar het basicpakket. Met het met je eens. Het HD pakket heeft nog amper meerwaarde.

Ik denk ook dat Caiway het HD pakket gaan opheffen.
 
Kazig
Inmiddels heb ik het HD pakket dan ook opgezegd. Voor die paar extra zenders hoef je het niet te doen. En dat zijn dan nog de meest nietszeggende zenders naar mijn mening.
 
maanmist
Stop er ook mee. Net als het 200+ pakket. Kijk ik ook bijna niet naar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Animal Planet HD in Basic pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie