obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway biedt vanaf 22 december 'Visual Radio'
david_meyer23
Caiway biedt vanaf 22 december zes zogeheten visual radiozenders aan, onder de naam: XLnt iRadio. De zenders worden onderdeel van het Basic pakket en zijn door iedere televisieabonnee van Caiway te bekijken en te beluisteren. Vanaf voorkeuze 60 tot en met 65 zijn de zenders te vinden onder de namen: Hits, NL, Easy Listening, Rock, Oldies en Klassiek.

Aart Verbree, algemeen directeur van Caiway: “Met de toevoeging van XLnt iRadio aan het Basic pakket bieden we de klant een divers muziekaanbod aan met leuke weetjes over de artiesten zelf.”

Bij XLnt iRadio krijgt de klant niet alleen de muziek te horen, maar ook daarbij behorend beeld te zien. Bij de muziek verschijnen in beeld onder meer foto's van de dan te horen artiesten, hun biografieën en live twitter-berichten. En verder: nieuws, weer, concertinformatie, trivia en prijsvragen. XLnt iRadio biedt de volgende zes genres: Hits, NL, Easy Listening, Rock, Oldies en Klassiek.

XLnt iRadio Hits
Op deze zender komen alle ‘stijgers’ en ‘zakkers’ voorbij van alle grote en wat minder grote artiesten. Op het podium van XLnt iRadio Hits staan populaire artiesten als Adele, the Black Eyed Peas, Coldplay, Lady GaGa, Pink, Bruno Mars en Rihanna. De zender is op voorkeuze 60 in het Basic pakket van Caiway te zien.

XLnt iRadio NL
Nederpop is niet weg te denken uit de popgeschiedenis. XLnt iRadio NL brengt alle hits van de jaren 60 tot 80: klassiekers als de Golden Earring, Peter Koelewijn, Boudewijn de Groot, Doe Maar en het Goede Doel. De zender is op voorkeuze 61 in het Basic pakket van Caiway te zien.

XLnt iRadio Easy Listening
Een relaxte pop-mix van de grootste artiesten van nu en uit de 80's en 90's. Met de beste songs van onder andere George Michael, Phil Collins, Michael Jackson, Adele en Robbie Williams. De zender is op voorkeuze 62 in het Basic pakket van Caiway te zien.

XLnt iRadio Rock
Uitsluitend wereldacts als Muse, U2, Coldplay, Maroon 5, Radiohead, Linkin Park, Foo Fighters en the Sick Puppies zijn te zien bij XLnt iRadio Rock. De zender is op voorkeuze 63 in het Basic pakket van Caiway te zien.

XLnt iRadio Oldies
Drie decennia vol herinneringen, met The Beatles, Abba, Madonna, de Rolling Stones, Boney M, Queen, Michael Jackson, Fleetwood Mac en ook Elvis Presley zijn te horen bij XLnt iRadio Oldies. De zender is op voorkeuze 64 in het Basic pakket van Caiway te zien.

XLnt iRadio Klassiek
Alleen de meest bekende en populaire klassieke muziek is te horen bij XLnt iRadio Klassiek. Lichte klassieke muziek van alle grote componisten is 24 uur per dag non stop te horen bij XLnt iRadio Klassiek. De zender is op voorkeuze 65 in het Basic pakket van Caiway te zien.

Basic pakket van Caiway
Caiway biedt standaard digitale televisie aan met het Basic pakket voor € 16,95 per maand. Naast de zes XLnt iRadio zenders bestaat het pakket uit 50 televisie- en 60 digitale radiozenders. Daarnaast ontvangt de klant ook nog eens 20 HD-zenders. Een gevarieerd pakket met voor iedere kijker wat wils, in scherpe beeldkwaliteit.

XLnt iRadio is tot 9 januari niet beschikbaar via de kabel in Loenen en Krimpen aan den IJssel. De zenders zijn vanaf 22 december al wel te ontvangen via het glasvezelnetwerk in Loenen en Krimpen aan den IJssel. Voorlopig zijn de zenders niet beschikbaar in Hilvarenbeek en Midden-Holland.
 
Adios
Wie kijkt hier weleens naar? Ik vind het pure kanaalopvulling.

Ik heb et bekeken en vind het eigenlijk nergens op slaan. Als ik radio wil luisteren hoef ik geen beeld.
 
maanmist
Ja hoor, ik kijk/luister regelmatig.
 
Adios
Ik luister wel, maar kijk niet .
 
janniedevos
Vier zenders verdwijnen in een week tijd en je plaats er wat dias bij muziek voor in de plaats.

Zielige opvulling en totaal geen vervanging.
 
david_meyer23
Hier in Gouda nu ook alleen de laatste 3 de eerste 3 zijn anders namelijk BODEGRA en VROLEK en GOUDA alleen de eerste 3 zonder geluid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway biedt vanaf 22 december 'Visual Radio'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie