obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
wat verandert er?
Joke Den Haag
Weet iemand of Caiway ook in huis de kabels door gaat trekken. Begin dec. komt CIF de glaskabel tot in de meterkast aansluiten.

Maar verder heb ik nog geen informatie.
 
maanmist
Volgens mij is het vanuit de meterkast gewoon nog coax dus vanaf daar verandert er niets.
 
Migow
Volgens mij vanuit de meterkast dus via utp kabel je huis is.
Lijkt mij niet dat een iptv tuner via coax gekoppeld wordt toch?
 
Caiway Webcare
Er komt heel waarschijnlijk een gratis installatie van de ontvanger.

Als je via de glasvezel TV gaat kijken komt er een losse ontvanger bij je TV te staan die middels UTP wordt aangesloten op het Genixis (glasvezel) modem. COAX is voor dat traject geheel buiten gebruik. Uiteraard blijft daar wel een signaal op staan om extra TV's van een signaal te kunnen voorzien.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Bedankt voor jullie antwoorden. Maar blijf ik toch met de vraag over de aanleg van de UTP kabel zitten.
Nu ligt er vanuit de meterkast een coaxkabel achter de muur naar het plaatje in de woonkamer (aansluiting) voor radio en TV. Wordt naast de COAX dan de UTPkabel geplaatst?
Want ik wil en coax voor opname videorecorder en dan tv kijken via glas.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 29 november 2011, 21:01
 
Adios
Bij mij thuis is vanaf de meterkast de UTP kabel door dezelfde pijp getrokken als waar de coaxkabel nu in zit. In het afdekplaatje van de coax is een gaatje gemaakt en daar komt de UTP kabel de woonkamer binnen.
Het gaat dus uitstekend samen. Je kan trouwens ook opnemen met glasvezel. Je moet dan een externe harde schijf aansluiten op de Airties IPTV ontvanger.
 
Caiway Webcare

Quote

Joke Den Haag schreef:

Bedankt voor jullie antwoorden. Maar blijf ik toch met de vraag over de aanleg van de UTP kabel zitten.
Nu ligt er vanuit de meterkast een coaxkabel achter de muur naar het plaatje in de woonkamer (aansluiting) voor radio en TV. Wordt naast de COAX dan de UTPkabel geplaatst?

De kabel wordt dan naast de bestaande COAX-kabel aangelegd. Wat er ook moet gebeuren zal de monteur er voor zorgen dat de AirTies ontvanger in de huiskamer wordt verbonden met het modem. Aan de bestaande COAX-installatie zal niets veranderen.

Quote

Want ik wil en coax voor opname videorecorder en dan tv kijken via glas.

Als het nu al werkt via COAX zal daar niets aan veranderen, ook kan je zoals Fiber90 aangeeft ook er voor kiezen om via de AirTies op te gaan nemen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Weten jullie ook welke nummer van de Airties er geleverd wordt? Kan ik even op de site kijken voor de specificaties.
 
Caiway Webcare
Op dit moment is het nog niet duidelijke welke type Airties er geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat verandert er?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie