obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway COMBI PAKKET wel of niet doen !!!
joey123
Per 1 september heeft caiway 2 nieuwe pakketten de combi
nu vraag ik me af waar dit weer naar toe moet lijden !!!

Wie heeft het al en hoe zijn jullie ervaringen er mee doen of niet.

Ik mij geval schiet ik er alleen maar een nieuwe modem mee op
kom nu niet verder dan die bewuste 20 Mbit heb toen geen nieuwe
modem gekocht zit me nu af te vragen of ik dit moet doen dat
pakket van € 55 !!!!!!!!!!!!!!!

En misschien dat ik een gratis digital kastje krijg en zit gelijk weer aan een
jaar vast !!!

hebben jullie een tip voor de mensen die het nu al hebben !!!

grt
 
maanmist
Je zou op de site over kunnen stappen. Vanmiddag nog een dame gesproken die me dat probeerde wijs te maken. Maar via mijncaiway kan het iig niet.
Ik zou er, maar ik heb alle drie de pakketten + HD pakket en VOIP, 5 euro op vooruit gaan.
Ga het toch maar doen geloof ik. Er wordt 10 mb hogere snelheid beloofd en het is maar voor een jaar. Daarna zal glasvezel wel opschieten.
 
wimanena
hoi marcel

ik twijvel ook om overte stappen op die combi van 55 euro maar schieten we er echt iets mee op en wat is de snelheid weer klote vandaag zeg

wil
 
maanmist
Hey kijk nou eens, Willy in the House. Smile
die dame vertelde dat glasvezel nog wel ff op zich laat wachten. Eerst alles aansluiten. Ik avontuur het maar en ik ga er nog 5 euro en 10 Mb op vooruit. Ik weet niet of je al de telefoon van Caiway had?
Snelheid is inderdaad komen en gaan. En altijd de download die slecht is, upload is altijd goed.
 
Migow

Quote

maanmist schreef:

Je zou op de site over kunnen stappen. Vanmiddag nog een dame gesproken die me dat probeerde wijs te maken. Maar via mijncaiway kan het iig niet.
Ik zou er, maar ik heb alle drie de pakketten + HD pakket en VOIP, 5 euro op vooruit gaan.
Ga het toch maar doen geloof ik. Er wordt 10 mb hogere snelheid beloofd en het is maar voor een jaar. Daarna zal glasvezel wel opschieten.


Nou ik heb ook al tig keren gekeken, maar ik kan dus ook niks vinden waar ik dat kan aanvragen als klant.
Mij kost het 0,40 cent meer, maar dan heb ik ook wel 10Mbit meer qua snelheid en als het goed is 3 maanden gratis Sport1 en Film1
Dus caiway kom maar op met die brief / email waarin staat hoe dit aan te vragen
 
maanmist
Binnen 2 weken is mij beloofd.
 
Migow
Das mooi.
Ik d8 vanmiddag zal Kitty eens ff bellen, want die regelt alles, maar na 30 min. in de wacht en nog 3 voor mij heb ik maar opgehangen.
Gelukkig betaal je niks voor het nummer 1200 Smile
Maar nu w8 ik geduldig af.

Groeten
 
maanmist
Ik heb gewoon via de site aangemeld, kon ook volgens het laatste telefoontje.
https://www.caiway.nl/bestellen/besch...mulier.web
 
Migow
net ook aangevraagd dus ik ben benieuwd ofdat het goed gaat Smile
 
jeding
ben wel benieuwd of je nu niet twee abonnementen hebt afgesloten op het zelfde adres...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway COMBI PAKKET wel of niet doen !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie