obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
wegvallen telefoonverbinding
spidey-westland
Hallo Caiway-forum,

Sinds enkel maanden gebruik ik nu de caiway aansluiting voor Radio:TV:Internet en Telefoon.

De eerste drie maanden van dit abonnement gaven geen foutmeldingen.

De laatste tijd, gisterenavond zag ik op de TV data er geen verbindingssignaal is, dan valt ook het telefoonverkeer uit.

Dit is door Caiwy lokaal gecontroleerd en er zijn geen fouten gevonden, iets waar ik zeker van ben omdat bij fouten in hardware je geen wisselende werking kan hebben, het is dan fout en blijft fout.

Wij hebben het modem gereset en daarna kwam alles weer in de lucht. Echter vanmorgen bleek de telefoonverbinding weer in een foutmelding te staan, dus weer opnieuw gereset.

Het zal mij goed doen als de techniek van caiway niet op de onderste grens gaat werken, want zodra er dan extern maar iets is dan heeft de klant een storing en dit is door een klant nergens terug te vinden.

Wie heeft dit ook al regelmatig meegemaakt.

Laat is wat weten
 
Caiway Webcare

Quote

spidey-westland schreef:

Hallo Caiway-forum,

Sinds enkel maanden gebruik ik nu de caiway aansluiting voor Radio:TV:Internet en Telefoon.

De eerste drie maanden van dit abonnement gaven geen foutmeldingen.

De laatste tijd, gisterenavond zag ik op de TV data er geen verbindingssignaal is, dan valt ook het telefoonverkeer uit.

Dit is door Caiwy lokaal gecontroleerd en er zijn geen fouten gevonden, iets waar ik zeker van ben omdat bij fouten in hardware je geen wisselende werking kan hebben, het is dan fout en blijft fout.

Wij hebben het modem gereset en daarna kwam alles weer in de lucht. Echter vanmorgen bleek de telefoonverbinding weer in een foutmelding te staan, dus weer opnieuw gereset.

Het zal mij goed doen als de techniek van caiway niet op de onderste grens gaat werken, want zodra er dan extern maar iets is dan heeft de klant een storing en dit is door een klant nergens terug te vinden.

Wie heeft dit ook al regelmatig meegemaakt.

Laat is wat weten


Als je je adresgevens even doorgeeft in een PB of E-mail ga ik kijken voor je wat er aan de hand is. Problemen met het signaal of de stabiliteit zijn altijd wel op te lossen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
spidey-westland
Dank je wel, ik zie zsm een bericht dat dit probleem in onze buurt is opgelost

Spidey_Westland
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wegvallen internetverbinding Algemeen : 3 26 mrt 2015
Telefoonverbinding modem valt weg bij aansluiten router Storing : 6 12 jan 2014
Storende telefoonverbinding CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 3 19 jul 2013
Telefoonverbinding valt soms weg. CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 2 01 mrt 2013
Wegvallen internetverbinding Snelheid : 18 11 feb 2013
Advertentie