obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
scientific atlanta epc2203
peter1908
Iemand enig idee of dit modem via een webinterface is te benaderen of op een andere maneier?
Op basis van ip lukt het niet, kan het modem wel pingen.
Telnet lukt niet.
 
magicwizz

Quote

peter1908 schreef:
Iemand enig idee of dit modem via een webinterface is te benaderen of op een andere maneier?
Op basis van ip lukt het niet, kan het modem wel pingen.
Telnet lukt niet.


Deze optie is door de provider uitgeschakeld. Zodra de verbinding is gelegd met caiway word de optie uitgezet. Er wordt door middel van het mac adres een config bestand naar de modem gestuurd die alle parameters instelt. Waarom zou je in de modem zelf willen komen?
 
peter1908
Was ik al bang voor.
In iedergeval intern IP wijzigen zodat ik niet alles aan hoef te passen op mn netwerk.
 
magicwizz

Quote

peter1908 schreef:
Was ik al bang voor.
In iedergeval intern IP wijzigen zodat ik niet alles aan hoef te passen op mn netwerk.


Dat snap ik dan weer even niet helemaal.. Als je een router hebt hoef je geen IPadres handmatig in te stellen op je pc omdat je router de IP adressen uit geeft, mits die op DHCP staat.

Handmatig een IP adres instellen is alleen nodig als je maar 1 pc hebt waar je mee werkt op het internet.
 
peter1908
Ik heb er inderdaad inmiddels al een router tussen gezet.
In iedergeval bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'scientific atlanta epc2203', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Maximale snelheid Scientific Atlanta EPC2203 CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 6 18 sep 2012
merk Scientific-Atlanta zijn geschikt tot een snelheid van 20 Mbit/s Eigen netwerk : 2 18 sep 2012
Advertentie