Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Trage opstarten Caiway TV
cawul
Thanks!
Op dit moment heb ik ook geen last meer van traag opstarten. Afkloppen.
Wel af en toe haperend beeld. Geen idee hoe dat komt. Wel gemeld.
Het is vreemd. Je moet je voorstellen: je kijkt naar (bijvoorbeeld) een interview.
Dat gaat goed. Ineens staat het beeld een fractie van een seconde stil en schiet terug naar het beeld van -zeg- 3-4 seconden terug, maar het geluid gaat gewoon door. Soms met een kleine storing in het beeld. Dat gebeurt dan, laten we zeggen, zo'n 3-4x achter elkaar. Naar voren/achteren schieten. Met tussenpozen van een paar seconden. Haperen en stoten. Daarna gaat het gewoon weer prima.

Het kan zijn dat die haperingen soms wel 4-5x in een uur voorkomen, maar dat je daarna urenlang (soms dagenlang) geen probleem meer hebt. Het gebeurt zomaar, je hebt niet de gelegenheid om het met je smartphone op te nemen. Als je 'terugspoelt' en je bekijkt het opnieuw, dan is er niets aan de hand.

Ben echt geen expert, beslist niet. Maar soms denk ik dat het te maken heeft met de STB (Amino Aria 7X): die heeft een relatief klein geheugen en misschien dat die de grote hoeveelheid data af en toe niet aankan.

Caiway wordt Delta heb ik begrepen. Ik weet niet wat ze met het modem doen. Het modem (Genexis) is 11 jaar geleden geplaatst. Misschien worden alle modems vervangen voor de uniformiteit(?)
Enfin, we gaan het zien.
 
ghijs
Goede middag,

Als je overstapt naar Delta krijg je een Nokia XS-2426G-B modem en een Amino kamai 7 ontvanger.
Dat werkt bij mij vlekkeloos.
Omdat ik overgegaan ben voordat Caiway bekend maakte dat dit uiteindelijk ook Delta wordt heb ik nog korting gekregen.
Weet niet of dat nu nog geldt, je bent wel nog steeds Caiway klant neem ik aan.
 
ghijs
Even nog ter aanvulling,die klachten over haperingen heb ik nooit gehad, ik had ook een Genexis modem en een Amino Airia 7x.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage opstarten Caiway TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 Jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 Dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 Dec 2023
Advertentie