obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
maanmist
Caiway verhoogt per 1 januari 2011 de maximum snelheid voor onderstaande kabelinternetabonnementen*.
Abonnement

Huidige maximum snelheid
down/up in Mbit/s


Nieuwe maximum snelheid
down/up in Mbit/s
Standaard 4/0,5

6/1
Super

16/2


25/3
Ultra

32/4


50/4

Iedere kabelinternetklant ontvangt begin 2011 een persoonlijke email op het door Caiway uitgegeven e-mailadres over zijn of haar abonnement. Het kabelinternetabonnement Premium komt op termijn te vervallen. Alle klanten met Premium ontvangen begin 2011 een aanbieding op maat.

*Uitgezonderd abonnees in Krimpen aan den IJssel en Loenen aan de Vecht.
 
Farid
Dus iedereen zonder premium abonnement krijgt per 1 januari de nieuwe snelheden.
En wij premium abonnee's krijgen ergens begin 2011 een aanbieding op maat. Wat een naaistreek.
 
Pim
Lekker weer...
Dan moeten wij premium abonees dus extra gaan betalen om minimaal dezelfde snelheid te behouden. Caiway mag wel met een zeer aantrekkelijke aanbieding voor ons gaan komen. Bijvoorbeeld 1 jaar lang kosteloos 25/3Mbit, en daarna max 5 euro per maand meer ofzo.

Ach, we moeten wel bij Caiway blijven want we wonen redelijk ver van de ADSl centrale...
 
rayblo
Wat een grote BULLSH*T van Caiway.

Het verschil tussen de abonnementen in de nieuwe vorm is veel te groot.

Standaard 6/1
€ 22,40 Dit is bijna 3,73 per MB

Super 25/3
€ 37,40 Dit is 1,50 per MB

Ultra 50/4
€ 49,90 Dit is nog geen 1.00 per MB

Ze mogen wel eens die standaard omhoog gooien naar rond de 10/1.5 dan betaal je nog rond de 1,90 per MB maar in de volgorde van de overige abonnementsvormen zou dit niet misstaan!

lees ook http://www.ikzoekwebruimte.info/page.php?al=caiwayverhoging
Gewijzigd door rayblo op 27 december 2010, 16:24
 
Cees
Leuk cadeau'tje van Caiway voor premium abonnees, zoals ik. Als ik het allemaal zo lees word je gedwongen een duurder abonnement te nemen, of anders te downgraden naar het goedkopere standaard abonnement. En dat kost je dan nog eens €25. Ik weet niet wat ze precies van plan zijn dus ik wacht de 'aanbieding op maat' maar af.

Cadeau van Caiway: voortaan hogere internetsnelheden!

Goed nieuws! Caiway verhoogt gratis de internetsnelheden. Vanaf januari 2011 wordt de downloadsnelheid van uw abonnement met 50% verhoogd. Met internet van Caiway bent u altijd klaar voor morgen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Alle internetabonnees van Caiway ontvangen nog een persoonlijke e-mail met meer informatie.
Gewijzigd door Cees op 31 december 2010, 01:47
 
Mario
zal mij benieuwen wat voor addertje er nu weer in zit want volgens mij is gratis 50% voor alle abonnees dan ook voor mijn premium abonnement

en kunnen ze niet zomaar mij een ander voorstel doen door middel van verhoging naar ander abonnement of verlaging

contract is contract
 
maanmist
Ik ben ook benieuwd naar het gepaste alternatief wat Caiway gaat bieden.
Ik heb zelf dan wel Super en voor mij verandert er niet zoveel maar ik ken ook een grote groep welke met Premium werkt.
En tja, het verschil tussen Super en Standaard is wel heel erg groot.
Ik vrees ook voor Caiway, en ik hoop niet dat ze denken dat het zo`n vaart niet zal lopen, dat het wel klanten gaat kosten.
Komt nog bij dat vorige snelheidsverhogingen ook niet zonder slag of stoot gingen. Wat de een kreeg werd bij een ander weggehaald leek het wel.
 
stephan
Blij maken met een dooie mus noemen ze dat.

Ze worden steeds vervelender daar bij dat caiway.
Eerst lekker maken met alles wordt 50% sneller, en nu op eens alles behalve premium.
Want premium gaat verdwijnen.
Premium het abb. wat denk 80% van de abonnees heeft.

Het is dus gewoon weer een truc van ze om meer geld in het laatje te krijgen:
Of je gaat straks een stapje lager een neemt een standaard abb. van 6Mbit.
En dit doet niemand, wat wie wil zijn verbinding nu langzamer als het nu is?

Of je neemt het super abb wat acht euro duurder in de maand is.

En die speciale aanbieding voor premium klanten zal niet meer zijn als de eerste paar maanden
een paar euro korting.... let maar op!


Denk ook dat ik weg ga een een ADSL abonnement neem.
 
fiestapiety
ik ben ook wel benieuwd waarneer Ze het gaan doorzetten

wij wonen ook zo 4 km van de centrale vandaan dus dat gaat hem ook niet worden dat adsl

wij hebben ultra en dat zou dan 50 mb worden

nu zie ik dat het bij ziggo ook 47,50 kost voor 50 mb en daar moet je dan zelfs nog een 16,45 bij optellen voor de tv

terwijl ik hier in delfgauw maar 9€ per maand betaal via kabeltvpijancker dus zo duur is caiway nog niet Pfft

allemaal su6 met de overstap
 
stephan
Hoe weet je waar zon wijkkast / centrale staat dan? Dit om een teleurstelling te voorkomen bij een overstap naar ADSL. Mijn vraag is reeds beantwoord http://www.speedtest.nl/ADSL/
Gewijzigd door stephan op 02 januari 2011, 21:27
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie