Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
|
|
Cees |
Geplaatst op 27 February 2011, 17:22
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Bedankt voor de tip Highway, zal het eens proberen. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 27 February 2011, 17:33
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ik heb mijn contact persoon bij coax reeds op deze thread gewezen. Hij kan er pas wat mee als je 'formeel' een klacht inzendt. Dus doen!
|
|
|
Jovel |
Geplaatst op 02 March 2011, 21:21
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Sep 2009 |
alle Caiway gebruikers, die het feedback formulier in gevuld hebben, krijgen of hebben inmiddels al een telefoon van Caiway gehad, met extra uitleg. Verder heeft COAX NL de volgende info nog ontvangen: Caiway heeft het voornemen om met Premium te stoppen alleen nog maar aangekondigd. Uiteraard maken we de overgang naar een ander abonnement zo gemakkelijk mogelijk; het is immers in ons belang om de klanten te behouden en niet te "schofferen", zoals dat nu kennelijk overkomt, of ze nu trouw zijn of niet, en het is ook geen verkapte prijsverhoging. Wij zullen zoals aangekondigd nog een passende aanbieding doen aan de betreffende klanten. Ook de opmerkingen over administratiekosten van € 25, 00 zijn uit de lucht gegrepen en zeker niet van toepassing. Tot zover, |
|
|
Cees |
Geplaatst op 03 March 2011, 18:30
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
16 februari heb ik mijn Premium abonnement naar het Standaard abonnement omgezet, daarbij moest ik dus wél €25.00 betalen als administratie kosten. Caiway had mij daarbij wel even kunnen attenderen dat ik daarmee even moest wachten. Had mij €25 gescheeld. Erg flauw van Caiway, Jovel. |
|
|
Jovel |
Geplaatst op 03 March 2011, 19:45
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Sep 2009 |
oke , erg vervelend die € 25 ,00 maar heeft Caiway al contact op genomen en dit verteld ?? |
|
|
DenTheun |
Geplaatst op 30 March 2011, 14:56
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 30 Mar 2011 |
Heb 2 mailtjes gestuurd naar de servicedesk. Op 1 mail kwam een standaard antwoord terug waarop ik dus weer gereageerd heb. Zijn nu 3 weken verder en nog geen antwoord! Hoezo service ...... welke service???? Dan maar bellen en vragen wat "binnenkort" is. Zojuist zeer onverschillige dame aan de lijn gehad. Ze kan me echter 1 ding zeggen. DEZE WEEK WORDT DE BRIEF VERSTUURD, OP ZIJN LAATST VRIJDAG 1 APRIL ...... (zal dus wel een grap zijn) |
|
|
Cees |
Geplaatst op 31 March 2011, 02:33
|
Ik wordt ook al weken van het kastje naar de muur gestuurd door caiway's helpdesk op mijn vraag wanneer de beloofde snelheidsverhoging nu eindelijk eens wordt doorgevoerd. Uiteindelijk wilde ze een monteur bij mij langssturen omdat ik een slecht signaal op mijn modem zou hebben. Je wordt er toch niet goed van... |
|
|
DenTheun |
Geplaatst op 31 March 2011, 13:09
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 30 Mar 2011 |
Wie heeft er ervaring met internet van Stichting Kabelmedia Brabant-Gelderland (verkrijgbaar in de gemeente Heumen, Oss, West Maas en Waal en Druten) ? Als de aanbieding van Caiway niet bevalt wordt het Cai Away !!! |
|
|
Mario |
Geplaatst op 02 April 2011, 17:08
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G250 » Tplink-Acher C7 v2 » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 01 Jan 2011 |
Nou de kogel is door de kerk, heb vanmorgen een brief ontvangen voor een vervanging van het premium abonnement bij deze krijg ik superabonnement voor 32,40 i.p.v 37,40 maar wel een nieuw modem voor 34 euro kopen |
|
|
Enrico |
Geplaatst op 03 April 2011, 11:01
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Apr 2011 |
Hallo ik heb deze brief ook ontvangen erstaat dat ik voor 2,50 meer het super abbonement krijg. Maaaar. Nu heb ik dus die modem besteld voor 34 euro via haaleruitwaterinzit.nu Maar daar na krijg ik dat ik me abbo kan upgraden voor 10 euro per maand extra naar het super abonnement ? Modem is inmiddels besteld alleen die 10 euro ga ik niet betalen. Wat zie of doe ik verkeerd iemand dit ook gezien ? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN gaat koper uit faseren | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 6 | 21 Feb 2020 |
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders | Algemeen | : 59 | 17 Jun 2018 |
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR | Algemeen | : 13 | 01 Nov 2017 |
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port | Algemeen | : 2 | 08 Mar 2017 |
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 7 | 07 May 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie