Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Domain name (nu: domain_not_set.invalid))
|
|
miloman |
Geplaatst op 04 September 2021, 10:37
|
Activiteit » Kootwijk » 3775KA » 1Gbps » Genexis Platinum7840 » (Ubiquity Edgerouter Lite) » ja Berichten: 2 Lid sinds: 19 Oct 2020 |
Om te beginnen: ik zou nog steeds graag zien dat we het Delta modem (Platinum-7840) echt in bridge mode kunnen zetten.... Andere vraag: bij netwerk settings zit een 'domain name'. Staat nu default op domain_not_set.invalid, en dat komt (dus) ook terug bij alle leases. Wat kan ik hier invullen? Ik heb een domein (elders), en dat lijkt aan de validatieregels voor het veld te voldoen. Kan ik dat daar invullen? Waar is dit veld eigenlijk voor? |
|
|
ErnstJan |
Geplaatst op 21 September 2021, 18:10
|
Activiteit » Gelderland » 7383BD » Snel 700 Mbps » Genexis 7840 Berichten: 8 Lid sinds: 15 Jan 2021 |
Geen idee. Ik heb er “Genexis” ingevuld zodat die rare invalid melding niet meer verschijnt bij overzichten in op het modem aangesloten devices. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Domain name (nu: domain_not_set.invalid))', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie