Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 11 January 2021, 22:47
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik heb alles in 1 glas g700 Zie daar niets van tussen staan Alleen dat je per brief wordt geinformeerd. Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk. Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe, De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 17 January 2021, 21:44
|
Activiteit » Kwintsheul » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » Unifi (usg + switch + ap’s) » Entone IPTV Berichten: 160 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Ik heb alles in 1 glas g700 Zie daar niets van tussen staan Alleen dat je per brief wordt geinformeerd. Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk. Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe, De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten. Ik heb nu gratis tel nr erin zitten. Niet dat ik er mee bel, maar ben 24/7 wel bereikbaar (mobiel snachts geluid uit) En hebgratis plus pakket in abo zitten nu. En dat voor 80 euro. Als ik nieuw pakket neemt dan betaal ik voor het zelfde (ook qua snelheid) in maart 92,50 (wel 600mb pakket straks 1000mb) Vindt ik best verschil We gaan nog wel een keer puzzelen... |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 January 2021, 18:25
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik heb alles in 1 glas g700 Zie daar niets van tussen staan Alleen dat je per brief wordt geinformeerd. Waarom die varianten niet vermeld staan is onduidelijk. Iets zegt me dat deze nog ongunstiger gaan worden tov de huidige nieuwe pakketten of dat deze pakketten er helemaal uit gaan en er lichte migratie komt naar de nieuwe, De brieven zijn onderweg, binnen enkele dagen weten we meer. Ik vermoed vlak voor het weekend zodat Twitter webcare in het weekend lekker stil kan blijven en weinig reageert op boze klanten. Ik heb nu gratis tel nr erin zitten. Niet dat ik er mee bel, maar ben 24/7 wel bereikbaar (mobiel snachts geluid uit) En hebgratis plus pakket in abo zitten nu. En dat voor 80 euro. Als ik nieuw pakket neemt dan betaal ik voor het zelfde (ook qua snelheid) in maart 92,50 (wel 600mb pakket straks 1000mb) Vindt ik best verschil We gaan nog wel een keer puzzelen... Die snap ik dan wel weer, maar 400 Mbit is ook nog retesnel en dan ziet het plaatje er voor jou anders uit! Ik vermoed dat wanneer het grootste gros kijkt naar de nieuwe pakketten en kijkt wat er past ze voordeliger uit zijn en ook meteen op het nieuwe platform zitten met 2 decoders gratis. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
caiwayer |
Geplaatst op 28 January 2021, 11:34
|
Activiteit Berichten: 17 Lid sinds: 01 Feb 2012 |
Hier zojuist brief van Caiway ontvangen. Heb G700 abo. Zie alleen staan dat tarief vaste telefonie wijzigt. Van 12 naar 14 cent voor start- en minuuttarief. Verder lijkt er niets te wijzigen. Dus ook geen snelheidsverhoging. |
|
|
Cees |
Geplaatst op 28 January 2021, 11:42
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Bij mij hetzelfde. Alleen een snelheidsverhoging naar 600 Mbit. |
|
|
caiwayer |
Geplaatst op 28 January 2021, 12:14
|
Bij mij hetzelfde. Alleen een snelheidsverhoging naar 600 Mbit. Gewoon uit interesse welk Abonnement heb je? |
|
|
Cees |
Geplaatst op 28 January 2021, 12:29
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Gewoon Slim. |
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 29 January 2021, 22:56
|
Activiteit » Kwintsheul » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » Unifi (usg + switch + ap’s) » Entone IPTV Berichten: 160 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Deze mail kreeg ik vandaag. Alleen telefonie wordt duurder...
Dazzling voegde bij, bestand:
|
|
|
caiwayer |
Geplaatst op 09 February 2021, 00:25
|
Vandaag een e-mail ontvangen dat ik nu ook beschikking heb tot Caiway multiscreen TV app. Alleen ga ik er qua zenders op achteruit. Via de oude app kan ik ook een aantal* zenders uit het pluspakket bekijken. Via de multiscreen zijn deze zenders allemaal gelocked. Ga er per saldo dus flink op achteruit. Hebben meer van jullie dat? Enig idee waarom? * kleine nuance aangebracht |
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 09 February 2021, 08:07
|
Ik zie dat ik ook de nieuwr app kan gebruiken. Alleen de extra zenders die ik heb werken (nog) niet |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway bezig met omzettingen snelheden internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie