obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
192TV maakt stap naar HD
Sokje
De zender is vanaf 1 maart voor distributeurs in HD-kwaliteit beschikbaar. Het is echter de keuze van de distributeur om 192TV daadwerkelijk in HD in de huiskamer van klanten binnen te brengen.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/192tv-...p-naar-hd/

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Caiway de HD versie door gaat geven van deze leuke zender.

Nu er een aantal HD zenders zijn verdwenen zou je zeggen dat er ruimte genoeg is op de coaxkabel.
 
Bordewolf
Caiway zou hier inderdaad zowel op COAX als glasvezel iets voor terug moeten brengen.

RTL Lounge, RTL Crime, NDR, WDR, TVOost. RTL Television zijn ook allen in HD beschikbaar!

Met zo veel weggevallen HD-zenders (Disney XD of Junior gaat ook nog volgen) kan men anderen naar HD omzetten.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
KPN gaat nu RTL Duitsland aanbieden in HD.
[url]
https://www.totaaltv.nl/nieuws/formule-1-in-hd-voor-alle-klanten-kpn-interactieve-tv/[/url]
 
Bordewolf
We kunnen wel naar andere providers kijken maar dat helpt niet.
Het enige dat helpt is massaal Caiway netjes vragen naar wanneer men HD zenders en een nieuwe klantwaardige multiscreen gaat leveren.
Het is tekenend dat Caiway alleen na massaal protest eens uit de luie stoel komt, maar ik ben nu niets anders meer gewend en ik heb me er bij neergelegd.
Ik zie bij alle providers op alle vlakken beweging behalve bij mijn eigen waar ik verplicht op over moest.
Dat doet au, maar soms moet je over sommige pijntjes niet klagen en er gewoon mee doorlopen.

Ik ben het negatieve beu, ben na 5 jaar tot de conclusie gekomen dat niets helpt, dus ga blij zijn met wat je WEL hebt en het halfvolle glas leegdrinken!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '192TV maakt stap naar HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
overgang naar Caiway/Delta Eigen netwerk : 2 25 feb 2022
Advertentie