obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiwaytv app vs chromecast
Dazzling
Zou de caiway de app voor de zo er nog updaten en dan ook chromecast gaan ondersteunen?
Ook terugkijken?
 
Bordewolf
Veelgehoorde vraag. De meeste apps van andere providers (zelfs Delta) ondersteunen het al.
Ik neem aan dat jij voor de zomer bedoelt...

Ik ben zelf bang de we NA de zomer pas iets gaan zien wanneer Delta en Caiway samen gaan.
We zullen dan wel de Delta-app krijgen die het wel ondersteund allemaal.

Maar ik snap jou vraag helemaal. Casten/streamen naar je televisie op het terras of op de tv bij de camping is voor een Multiscreenapp waar je overal en via elk device zou moeten kunnen kijken een must.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Ja de m was weggevallen.

Maar inderdaad streamen opmde camping. Maar ook gewoon thuis. Op de extra tv. Maar goed. Kpn ziggo en vele andere ondersteunen het al......

Ik hoop voor de zomer. Ben al blij met in de eu kijken...


Quote

Bordewolf schreef:

Veelgehoorde vraag. De meeste apps van andere providers (zelfs Delta) ondersteunen het al.
Ik neem aan dat jij voor de zomer bedoelt...

Ik ben zelf bang de we NA de zomer pas iets gaan zien wanneer Delta en Caiway samen gaan.
We zullen dan wel de Delta-app krijgen die het wel ondersteund allemaal.

Maar ik snap jou vraag helemaal. Casten/streamen naar je televisie op het terras of op de tv bij de camping is voor een Multiscreenapp waar je overal en via elk device zou moeten kunnen kijken een must.
 
Migow
Tegenwoordig kun je met app je telefoon of tabletscherm gewoon streamen met een chromecast stick.. Dus kan nu al hoor. Maar zou handig zijn binnen de app zelf
 
Dazzling
er zijn vele wegen, maar waarom moeten we een grindpad nemen ipv de snelweg ROFL

Maar via me ipad krijg ik hem toch echt niet op me chromecast. Via me samsung wel. En laptop ook. Alleen in de app is gewoon het beste. Replay ook leuk maar eerst masr streamen...
 
Dazzling

Quote

deboerenschuur schreef:

Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik het zenderaanbod in Multiscreen kan wijzigen? Ik kan maar 10 zenders zien. Er zal vast een manier zijn om daar zenders van te vervangen, maar ik weet niet (meer) hoe. Wie helpt?


Welk soort apparaat gaat het over?
al geprobeert om de app opnieuw te installeren?
uitloggen en opnieuw inloggen?
 
Bordewolf
app verwijderen en opnieuw installeren en opnieuw inloggen. Je zou heel je abo moeten hebben inclusief eventuele premium zenders
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Vreemd wat bedoel je met gekozen?

Welk abonnement heb je?

Probeer het eens op een ander apparaat? Is het daar het zelfde?
 
JoGi
Zover ik weet is multiscreen alleen vrij te gebruiken buitenshuis icm een entone abonnement. En anders gewoon ouderwets via je (caiway)wifi
 
Dazzling
vreemd ik kan me niet herinneren dat ik ooit zenders heb gekozen op de laptop of waar dan ook.
ik kan alles zien ook uit het plus pakket. op de laptop, iPhone, ipad, galaxy tab.

ik zou het dan ook niet weten wat of waar jouw probleem door ontstaat. misschien even voorleggen bij CAIWAY zelf? of iemand anders moet het wel weten?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiwaytv app vs chromecast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
Advertentie