obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Krijgen we IPTV van KPN bij Caiway ?
Sokje
Ik zag deze foto .

full

Weet iemand wat dit betekent ?
 
Bordewolf
Dit is een folder die bestemd is voor de zakelijke markt. Het zal een soort Whitelabel kunnen zijn waarmee men KPN gaat aanbieden (Wholesale).
Maar wie weet komt KPN gewoon beschikbaar voor iedereen. Ik sluit dat ook niet uit, aangezien hier echt over KPN wordt gesproken.

Het vervelende is dat dit dus niets zegt.
Zo lang wij zelf niet door CIF/Caiway/Cogas Infra/EQT worden geinformeerd over de overname en de nieuwe aanbieders in 2018 zegt me dit niet veel.
Deze foto stond ook al op Tweakers, maar je kan er niets mee.

Opmerkelijk is wel dat deze folder komt van CAIW de moeder van Caiway/ het bedrijf waar Caiway onder valt.
Er gaat dus iets veranderen, maar we worden niet echt op de hoogte gebracht en dit soort proefbalonnen helpen niet mee, daar krijg je alleen maar geruchten van.

Duidelijk is al een tijdje dat vanaf 2018 in heel veel gebieden (waaronder Twente) de glasvezel is geopend voor alle marktpartijen en dat in elk geval Plinq beschikbaar zal komen en Kliksafe.
Of daar KPN bij zal komen of andere aanbieders is dus speculatief en dat weten we pas wanneer we allemaal netjes een brief hebben ontvangen van OF de aanbieder OF van CIF/EQT/Cogas Infra zelf.
Ik denk dat de mailing ook de overname van CIF door EQT zal bevatten.
Gewijzigd door Bordewolf op 26 december 2017, 12:38
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Dat houdt toch in dat de Entone wordt uitgezwaaid !
 
Bordewolf
Dit houdt nog helemaal niets in... Laten we hier ophouden met luchtbalonnen en speculeren.
Laten we eerst maar kijken welke brieven we gaan ontvangen en wat de inhoud is.
Ik wil me nu even bij de feiten houden en die zijn:
- Vanaf 2018 treden er nieuwe providers toe
- Plinq en Kliksafe hebben contracten met CIF/EQT
- Caiway is overgenomen door EQT en daar heeft men plannen mee.
- Solcon is een KPN-partij die dus al KPN Interactief gaat leveren onder de naam Solcon

Meer weten we niet
Gewijzigd door Bordewolf op 26 december 2017, 19:49
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Egeels
Eens Bor, dit hoeft echt niet te beteken dat de Entone wordt uitgezwaaid. Wellicht niet meer dan dat Routit interactieve TV van KPN gaat aanbieden op het glasvezel netwerk CAIW en dat Solcon als enige provider hiervan gebruik gaat maken. Gewoon even afwachten.

https://channelconnect.nl/telecom/routit-partners-verbeteren-processen-klanten/
Gewijzigd door Egeels op 27 december 2017, 08:25
 
Bordewolf
RoutIT lijkt me een bedrijf die voor de zakelijke markt Internet en TV-diensten levert.
RoutIT kan bij KPN de diensten inkopen en doorleveren, dat is feitelijk wat er staat.

Neemt niet weg dat wanneer RoutIT dit kan het voor KPN zelf ook mogelijk is om te gaan leveren aan particulieren.
Maar zoals gezegd, het blijft allemaal speculatie. Ik wacht eerst officiele berichten af. Er komt op zeker een brief over de overname en de nieuwe providers.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijgen we IPTV van KPN bij Caiway ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie