obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Aanleg Salland vertraagd
Bordewolf
Ik las dat de aanleg in Salland is vertraagd. De reden is dat VolkerWessels dit gaat aanleggen en er geen ervaring mee heeft.
Wel een opmerkelijk bericht eigenlijk. Ik dacht dat VolkerWessels ook een eigen bedrijf Delta Infratechniek of zoiets heeft dat juist gericht is op het aanleggen van glasvezel via het riool.
Dit bedrijf biedt zelfstandig glasvezel aan en op die lijnen zijn o.a. KPN beschikbaar.

Niet dat ik het een met het ander verbindt, maar hoe die connecties nu allemaal tot stand komen is mij een beetje een raadsel. Wellicht praten we over twee aparte bedrijven die afzonderlijk van elkaar zaken doen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
kareltjuh
@Borderwolf, ik snap daar ook niets meer van. VolkerWessels heeft juist veel kennis over glasvezel. Dus dat er dan in staat dat ze er geen ervaring mee hebben vind ik wel heel vreemd. Die lui hebben hun neus in heel veel zaken van glas zitten. Of zo als gewoonlijk de goede monteurs met jaren lang ervaring eruit gooien met een of ander excuus en die nieuwe broekies erin houden. Dan snap ik dat ze met die opmerking komen.
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Heuff
geen ervaring ??? Reggefiber was van VW!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanleg Salland vertraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
router vertraagd ? Snelheid : 13 04 aug 2016
Aanleg glasvezel in de woning CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 27 jan 2013
Aanleg glasvezel Wateringse Veld. Wat verandert er? : 5 29 okt 2012
Advertentie