Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Pagina 2 van 2: 12
|
Geen mail kunnen verzenden
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 December 2017, 13:03
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Dat wel maar niet van Caiway,omdat Vodafone op dat moment je provider is,of je moet naar webmail gaan en vanuit daar verzenden |
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 04 December 2017, 00:37
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Cisco RV325, Juniper PoE switc » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 40 Lid sinds: 13 May 2012 |
Sorry voor de late reactie, ik heb op mijn telefoon alles ingesteld en dan zowel buiten caiway en op 4G gewoon verzenden met mijn Caiway smtp server. Geen problemen mee. Als je verificatie aanzet dat gat de server controleren of je ook daadwerkelijk abonnee bent. Dit gebeurt door je caiway email adres en wachtwoord in te voeren. Verificatie staat op een Samsung het kan ook zijn dat er staat inloggen verplicht. Dit heb ik ook bij Iphones gedaan en ook deze geen problemen mee. Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 04 December 2017, 00:45
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Cisco RV325, Juniper PoE switc » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 40 Lid sinds: 13 May 2012 |
@Borderwolf, Ook al wordt Caiway straks IMAP, de SMTP server blijft hetzelfde. Alleen de inkomende server veranderd. van pop naar imap. Inkomend en uitgaand zit een groot verschil. Zit al jaren te wachten op imap bij caiway maar hopelijk doen ze dit nu ook echt. Wat misschien wel een oplossing zou zijn is in plaats van de beveiliging aanpakken zodat het niet uitmaakt of je nu SSL poort 465 of TLS poort 587 pakt. Hier merk ik best nog wel groot verschil in.
Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 04 December 2017, 17:43
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Men heeft beloofd dat men zeer binnenkort over gaat op IMAP (ergens las ik nog dit jaar, maar wellicht wordt het nu begin volgend jaar)
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Freddief |
Geplaatst op 04 December 2017, 19:07
|
Activiteit » Almelo » 7606JB Berichten: 5 Lid sinds: 02 Dec 2017 |
Het probleem is volgens mij opgelost. Bij mobiele netwerk stond Vodafone internet dit moest zijn Vodafone live. Mail versturen werkt prima nu. |
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 04 December 2017, 20:30
|
Goed om te horen Fred. dat is weer een probleem daar kan Caiway zelf niets aan doen. Ik geloof dat Vodafone 2 of 3 verschillende instellingen ervoor heeft met zijn 4G. Dit moet altijd Vodafone live zijn.
Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail kunnen verzenden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 | Analoge radio of televisie storing | : 2 | 23 Jan 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie