obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Ben jij al helemaal voorbereid?
Ja, op elke tv heb ik nu een digitale ontvanger staan. Ja, op elke tv heb ik nu een digitale ontvanger staan. 88%[7 stemmen]
Nee, ik ben alleen in de woonkamer klaar, maar de rest doe ik rustig op me gemak aansluiten Nee, ik ben alleen in de woonkamer klaar, maar de rest doe ik rustig op me gemak aansluiten 13%[1 stem]
Nee, ik ben helemaal nog niet voorbereid. Moet nog naar de shop om een ontvanger te gaan kopen. Nee, ik ben helemaal nog niet voorbereid. Moet nog naar de shop om een ontvanger te gaan kopen. 0%[0 stemmen]
Nee, heb opgezegd. Nee, heb opgezegd. 0%[0 stemmen]
Nee, het boeit me niet wat ze doen. Nee, het boeit me niet wat ze doen. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
De laatste dag analoog!!
magicwizz
Ben jij al helemaal voorbereid digitaal?

Geef je stem in de enquête!
 
rayblo
Waarom wordt er nog analoog uitgezonden??
 
magicwizz

Quote

rayblo schreef:
Waarom wordt er nog analoog uitgezonden??


Dit is om technische redenen gedaan. De enige zenders die er nu nog tot 1 november 2010 in blijven zijn Ned 1 2 en 3, RTL4 en SBS6. De rest van de zenders zijn allemaal uitgefaseerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De laatste dag analoog!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio Digitale radio of televisie storing : 4 23 apr 2024
Series, laatste aflevering mist . . . Algemeen : 1 20 sep 2023
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
TV Storing sinds laatste werkzaamheden Gouda Digitale radio of televisie storing : 4 27 mrt 2014
Storing FM Analoog Analoge radio of televisie storing : 2 07 mrt 2014
Advertentie