Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Fritsbox 7170 aan het glasmodem
|
|
1438849 |
Geplaatst op 11 September 2017, 14:23
|
Activiteit » ALMELO » 7608ES » Alles-in-1 Easy » Basic TV Berichten: 2 Lid sinds: 11 Sep 2017 |
Vandaag geactiveerd en heb op 1 computer internet. Echter het lukt niet via wifi op internet te komen Ook mn andere computer die net als mn ene computer via een swihts op de 7170 is aangesloten De help desk zegt "Ik kan niets meer voor je doen je heb de 7170 niet bij ons gekocht. Bij mn vorige profider Fiber werk deze confugoratie goed Wat kan ik nog doen? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 11 September 2017, 22:35
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote 1438849 schreef: Vandaag geactiveerd en heb op 1 computer internet. Echter het lukt niet via wifi op internet te komen Ook mn andere computer die net als mn ene computer via een swihts op de 7170 is aangesloten De help desk zegt "Ik kan niets meer voor je doen je heb de 7170 niet bij ons gekocht. Bij mn vorige profider Fiber werk deze confugoratie goed Wat kan ik nog doen? Volg de onderstaande stappen: -Router resetten en uitzetten. Netwerkkabels ontkoppelen naar modem en overige PC's. -Modem uitzetten voor 30minuten -Na 30 minuten modem aanzetten en wachten tot 4 groene lampjes constant branden. -Routeraanzetten. -Wacht 5 minuten en sluit dan pas de WAN aan op modem -Zet PC aan. Laat PC volledig opstarten -Sluit LAN kabel aan op Fritzbox naar PC -Doorloopt het DHCP programma config op je Fritzbox |
|
|
1438849 |
Geplaatst op 13 September 2017, 09:29
|
Activiteit » ALMELO » 7608ES » Alles-in-1 Easy » Basic TV Berichten: 2 Lid sinds: 11 Sep 2017 |
Heel hartelijk bedankt voor uw reactie. Gisteren een hele dag bezig geweest om de verbindingen voor elkaar te krijgen zonder resultaat. Vanmorgen zet ik de computer aan en alles werkt gewoon. Ik ben sprakeloos. Nogmaals bedankt voor de moeite die je genomen hebt. wim |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritsbox 7170 aan het glasmodem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasmodem probleempje..... | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 28 Jun 2022 |
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? | Eigen netwerk | : 51 | 25 Apr 2020 |
Instellingen Airport Extreme icm glasmodem | Hardware instellingen | : 3 | 14 Jun 2015 |
aansluiten glasmodem | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 17 | 30 Jul 2014 |
Geen verbinding tussen glasmodem en PC | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 3 | 24 Jul 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie