obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
Caiway informatie kanaal 23
jvdhaas
Al heel lang is er op kanaal 23 informatie te zien en te horen over caiway. Wellicht is het de bedoeling om heel slecht en lang dezelfde reclamefilmpje te laten zien. Helaas is dit kanaal een gemiste kans om nuttig een goede zender op dit kanaal te laten zien.
 
Bordewolf
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik zie ook het nut niet van dit reclamekanaal. Nieuws of nieuwe zaken heeft Caiway toch niet. De nieuwsbrieven zijn holle vaten geworden.
Gebruik dit kanaal om een HD-zender door te geven. Als klant zit ik ook niet op dit kanaal te wachten, ik heb immers als Caiway.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
robosoft
Wat is er eigenlijk met AMC gebeurd?
 
Bordewolf
Dat bestaat al een jaar niet meer
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
robosoft
Tot voor 2 weken nog gewoon te zien.
 
Bordewolf
Ik denk dat je Film 1 Sundance bedoelt. Die is vervallen. Alleen via de Film1 Go app zijn de series en films nog te zien.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik denk dat Film 1 zich met het huidige tarief volledig uit de markt heeft geplaatst. Ik denk gezien wat ze bieden 7,50 euro per maand het maximaal is wat ze mogen vragen als je het vergelijkt met andere videodiensten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway informatie kanaal 23', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie