obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Discovery en Eurosport hoe lang nog?
Bordewolf
Zie onderstaand wat er nu gebeurt bij Canal Digital. De vraag is hoe dit straks bij Caiway zal gaan:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/zenders-discovery-networks-mogelijk-uit-aanbod--canaldigitaal-en-onlinenl/

Zoals ik er naar kijk moet Eurosport vanwege die hoge licenties een Premium zender worden, dus een apart abonnement.

Ik heb er als klant niet om gevraagd dat Eurosport alle wielerwedstrijden en de Olympische spelen opkoopt.
Geld dat normaal door de publieke omroep werd opgehoest en ons niets meer of minder kost richting de kabelexploitant omdat dit van belastinggeld werd betaald.

Ik zit er niet op te wachten dat het abonnement weer gaat stijgen omdat Eurosport zonodig dure licenties moet aanschaffen. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
Men wist hoeveel het ging kosten om dit aan te schaffen en je kan de prijs niet zo maar bij de kijker gaan neerleggen wanneer het financieel niet haalbaar lijkt achteraf.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Bij Delta kabel in Zeeland verdwijnen alle Discovery zenders en Eurosport.

https://mediamagazine.nl/delta-discov...ardpakket/

Fox Sports komt daarvoor in het basispakket.
 
Bordewolf
Ik denk dat andere kabelaars gaan volgen op het moment dat ook daar nieuwe onderhandelingen gaan starten.
Wat Discovery Networks wil kan gewoon niet. Je kan niet eerst dure licenties gaan kopen en daarna je product duurder maker.
Dat is de omgekeerde wereld. Ik vermoed dat Eurosport gewoon gaat verdwijnen op den duur, immers is dit kanaal over een jaar niet meer te bekijken in Nederland.
Die licenties zal men dus nooit terug verdienen. Je zult zien dat Fox Sports de handel gaat inlijven.

De Discovery kanalen zijn bij een niche publiek nog wel populair.

Caiway heeft het makkelijk straks. BBC First HD kan men toevoegen en er kunnen meer (andere) zenders naar HD. In dit geval vind ik het een goede zet van alle kabelexploitanten om niet mee te gaan met deze gekte.
Discovery Networks heeft zijn eigen graf gegraven door dure licenties weg te kopen te kapen van de publieke omroepen. Licenties die eerder werden betaald van het belastinggeld ipv via de kabelexploitant.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
BBC First ..... Bye-sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Discovery en Eurosport hoe lang nog?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout! CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 3 08 jul 2015
Eurosport 2 Zender van de maand juni Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 09 jun 2015
Geen MotoGP bij Caiway op Eurosport bij Caiway op Eurosport 2. Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 20 apr 2015
Eurosport 2 Abonnementen : 16 30 dec 2014
Advertentie