obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Secret Circle Nieuwe zender
Bordewolf
Nog een nieuwe zender die Caiway zou kunnen doorgeven naast Shorts TV en BBC First...
Dan zouden we drie vervangers hebben voor wat er is verdwenen. Ik zag verder dat KPN alle FILM1 zenders in HD gaat doorgeven.
Stiekem hoop ik dat Caiway in de deal met Fox Sports ook heeft afgesproken alle zenders in HD door te geven, die deal heeft Ziggo twee jaar terug gemaakt.

Blijven hopen. Caiway is in elk geval op de goede weg! Dikke duim tot nu toe, nu in spanning alle onderhandelingen afwachten omtrent de nieuwe zender(s)
Gewijzigd door Bordewolf op 02 september 2016, 19:30
 
Murgen
Per definitie zenden al die kanalen pulp uit. Lees eens een boek. ROFL
 
Bordewolf
http://www.totaaltv.nl/nieuws/23973/grote-hd-zenderuitbreiding-kabel-noord.html

Ik weet niet waar Kabel Noord vandaan komt qua HD zenders. Maar ze voegen toch tal van zenders toe.. Ook vele zenders die we bij Caiway moet hebben.
 
Bordewolf
Ik bedoelde die we niet hebben bij Caiway..

Over het algemeen zie ik dat eigenlijk alle providers druk zijn met toevoegen van meer HD zenders en ook plannen hebben voor uitfaseren van Analoog.
Verder zie ik dat men de regionale omroepen ook deels of geheel gaan overzetten naar HD. KPN gaat ze allemaal doen.

Laten we maar eens afwachten waar Caiway mee gaat komen. Wie weet is er niet voldoende apparatuur om dit voor elkaar te krijgen....
 
Bordewolf
Het argument kosten snijdt niet zo veel hout wanneer je andere providers wel toevoegingen ziet doen en ook niet mis te verstaan.
 
Bordewolf
Roberto,

Bij Ziggo geeft men op COAX de regionale omroep van die regio in HD door. Dus in Twente TV Oost.
Dat zou een prima oplossing zijn. Maar ik heb al eerder aangehaald dat men in Twente eerst maar eens ALLE regionale omroepen moet gaan doorgeven en ALLE beschikbare HD zenders die in de rest van het Caiwaygebied wel beschikbaar zijn.
In Twente speelt het bandbreedteprobleem niet door volledig QAM256. In Twente is het sowieso mogelijk (mits het kopstation daar op is ingericht en ik vermoed dat daar eerder het probleem ligt) ca 20 tot 30 zenders extra nog in HD door te geven zonder problemen en zonder analoog af te schakelen (wat wel mag wat mij betreft)
Het netwerk is volledig vergelijkbaar met Ziggo.

Wat me verbaasd is dat Ziggo vier jaar terug al is begonnen met het overzetten van de frequenties o QAM256. Het lijkt er op dat Caiway daar nu pas aan wil beginnen in de rest van de gebieden? Of is het plan analoog terug te schakelen?
Verder ben ik het eens dat via IPTV de bandbreedte geen issue is en juist daar ALLE mogelijke zenders die in HD binnen komen bij Caiway ook alszodanig moeten worden doorgegeven.
Op IPTV kan Caiway per 1 oktober bijvoorbeeld alle regionalen, premium zenders en nog franse zenders in HD doorgeven... Maar goed ik ken de infrastructuur bij Caiway niet en ik weet dus ook niet of men voldoende apparatuur heeft.

Ik blijft het zeggen. Ik ben tevreden over Caiway, maar het TV-pakket daar heb ik echt nog wel heel veel wensen en daarin loopt Caiway echt achter tov andere providers, waarbij ze Twente echt een schop in een hol hebben gegeven bij de overname ipv een bos bloemen.
Ik zou juist een inhaalrace verwachten, maar zendertoevoegingen en omschakelingen naar HD of afschakeling van analoog om HD door te geven laten maar steeds op zich wachten.
Voor Twente niet meer acceptabel in elk geval, maar ik heb het al door laten schemeren ik blijf hoopvol gestemd dat Caiway voor Twente (en wellicht de rest van Caiwaygebied) binnenkort met meer nieuws komt over het TV-pakket en wellicht voor Twente ook een betere oplossing voor het overstappen op glasvezel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Secret Circle Nieuwe zender', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
Advertentie