Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen e-mail verzenden op tablet
Bakstenen
Dat was de vraag niet die gesteld was,en ja het is verouderd maar als je je mailadres moet veranderen is ook een hoop gedoe

Bordewolf
Bakstenen, klopt, echter dat doe je 1x en dan is het ook klaar. na de overstap op Caiway ben ik overgestapt op Outlook. Op die manier zit je met je mailadres ook niet aan je provider vast.
Dat Caiway nog steeds geen IMAP ondersteund is echt vreemd. Dat was anderhalf jaar geleden al een van de klachten van de mensen die over moesten op Caiway.

Bakstenen

Bordewolf schreef:

Bakstenen, klopt, echter dat doe je 1x en dan is het ook klaar. na de overstap op Caiway ben ik overgestapt op Outlook. Op die manier zit je met je mailadres ook niet aan je provider vast.
Dat Caiway nog steeds geen IMAP ondersteund is echt vreemd. Dat was anderhalf jaar geleden al een van de klachten van de mensen die over moesten op Caiway.

En ja Caiway loopt niet voorop met alles,ik heb glas via TV en als je boven tv wilt kijken zit je nog analoog op 2 tv kijken is uit den boze ja elke verandering is nog geen verbetering

jj1987
Waarom analoog boven? Zit het basic pakket achter de smartcard in Monster?

Bakstenen

jj1987 schreef:

Waarom analoog boven? Zit het basic pakket achter de smartcard in Monster?

Je kan maar op een TV glas kijken de rest is analoog helaas

jj1987
Dat via glas snap ik. Maar als je analoog hebt kun je toch als je zenders zoekt deze digitaal krijgen? Op de coax zit toch gewoon het basic pakket via dvb-c.

Bordewolf
Klopt, dat doet Caiway goed. Het basispakket kun je digitaal zonder smartcard ontvangen.

Bakstenen

jj1987 schreef:

Dat via glas snap ik. Maar als je analoog hebt kun je toch als je zenders zoekt deze digitaal krijgen? Op de coax zit toch gewoon het basic pakket via dvb-c.

De insteek was dat als je glas heb je dat niet op een 2e tv kan krijgen of je moet streamen.
Terwijl als je analoog kijkt je op elke tv via een kastje TV kan kijken

Murgen

Bakstenen schreef:

jj1987 schreef:

De insteek was dat als je glas heb je dat niet op een 2e tv kan krijgen of je moet streamen.
Terwijl als je analoog kijkt je op elke tv via een kastje TV kan kijken

Vervang analoog ff door coax. Caiway zendt ook op coax digitale tv uit. Terug naar het originele topic; POP is zwaar achterhaald maar Caiway is absoluut niet de enige die moeite heeft met IMAP. Ze maken allemaal gebruik van soortgelijke mailsoftware. Daarnaast is er een security aspect, Je wilt niet dat er via jou mailboxen spam de wereld in gaat. Vandaar dat vasthouden aan de locale smtp-server of beveiligd inlogfen. Met Gmail en iCloud en Outlook werkt het echt een stuk makkelijker.

Dan het geval IPTV, toch maar wel, ik denk dat Caiway zijn geld zet op MultiScreen, streaming en TV kijken via je browser.

RvdB
Goedemorgen allen,

Aangezien mijn moeder nu nog op vakantie is en ik weer thuis hebben we de verschillende opties nog niet uitgeprobeerd.
Ik laat jullie daarom later weten wat het is geworden Smile.

Groetjes,
Riekelien

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen e-mail verzenden op tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. Instellingen software : 2 18 Oct 2024
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 Mar 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 Jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 Sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 Jan 2023
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie