obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
De regionale omroepen zijn beschikbaar in HD
Adios
KPN en Delta gaan alle regionale omroepen doorgeven in HD.

Is al bekend wanneer Caiway deze zenders gaat doorgeven in HD op de kabel?

Caiway roept al jaren dat HD standaard is, maar gezien de beschikbaarheid van HD versies van vele kanalen, waarvan Caiway nog steeds slechts de SD versie doorgeeft, merk ik daar weinig van.

[url]
http://www.totaaltv.nl/nieuws/23520/regionale-omroepen-in-hd-bij-kpn-en-delta.html[/url]


https://mediamagazine.nl/roos-einde-j...pen-kpn-hd
Gewijzigd door Adios op 15 juli 2016, 12:53
 
Bordewolf
In Twente hebben we nog NIET alle HD zenders in het basis pakket (9 ontbrekende) en nog NIET alle regionale zenders op COAX

Laat staan dat we ALLE regional zenders eindelijk in HD krijgen.

Caiway loopt ver achter met deze ontwikkelingen. Ziggo zal snel volgen door ook de regionalen in HD door te geven.

Het zou al helpen wanneer de eigen regionale omroep (voor Twente is dat TVOOST) in elk geval in HD wordt doorgegeven. Maar ja Caiway en nadenken....
Gewijzigd door Bordewolf op 15 juli 2016, 15:14
 
Adios
Ik maak me grote zorgen om Caiway als ik eerlijk ben. Ik kaart het niet voor niks aan. Caiway heeft al jaren moeite om Eurosport 2, Alle Film1 en HBO zenders door te geven in HD.

Er zijn recent vier zenders verdwenen en in tegenstelling tot de meeste andere aanbieders die er zenders voor in de plaats gaven, doet Caiway weer niks.
BBC First is bij Caiway ook nog niet aanwezig.

CIF ziet zowat scheel van het aanleggen van nieuwe glasvezelnetwerken, maar de bestaande coaxklanten normaal bedienen, blijkt te lastig. Zie Albrandswaard en Twente.

Nu zijn dus ook alle Regionale zenders in HD beschikbaar. Ik geef je nu al vast op een briefje dat dit het zoveelste gigantische probleem wordt van Caiway.
Vooruitdenken zijn ze slecht in, communiceren naar de klant nog beroerder.

Alleen prijzen verhogen, dat beheersen ze in Naaldwijk, subliem !!

Ik zeg jullie eerlijk, zodra KPN op de glasvezel komt van CIF, ben ik weg bij Caiway.

Ik heb geduld genoeg gehad.
Gewijzigd door Adios op 15 juli 2016, 22:11
 
gramsbergerapen
CAIWAY betalen bek dicht houden.
 
Bordewolf
Dit soort reacies gaat niet helpen, maar in de basis ben ik het met je eens. Het zou echter wel helpen dat je gewoon stellingen hier ondersteund of niet.
Je komt zelf kennelijk ook uit Twente. Ik voel me soms een eenzame strijder, terwijl hier een hoop Twentenaren zitten die met hetzelfde probleem kampen en er hetzelfde over denken (geloof me hier wordt in Twente echt tegen Caiway aangekeken als een partij die centen wil en niets voor ons doet om het maar eens in nette bewoordingen te zeggen). Dat was met Ziggo echt anders, Ziggo is pro-actief en wist je altijd weer positief te verrassen.

In Twente is het op COAX prut met peren qua HD-zenders en glasvezel is veel te duur. Dus wat wil Caiway nu eigenlijk?

Caiway is van alle kanten niet goed bezig en in Twente een nog zeer ongewenste club die tegen wil en dank echter wel moet worden gekozen omdat er geen snelle (goedkopere) internetalternatieven/providers zijn (Die laat CIF niet toe)
Gewijzigd door Bordewolf op 15 juli 2016, 19:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De regionale omroepen zijn beschikbaar in HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 mei 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Geen diensten van Caiway beschikbaar Eigen netwerk : 16 17 jun 2019
Advertentie