Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
ondertitels BBC HD uitzetten
|
|
menkyo |
Geplaatst op 21 May 2016, 18:53
|
![]() Activiteit ![]() » Wateringen » 2291 » Alles-in-1 Plus » Basic TV Berichten: 48 Lid sinds: 19 Dec 2010 |
Er staan standaard Engelse ondertitels in beeld van de BBC HD. Ik neem aan voor doven en slechthorenden. Maar, hoe zet je deze uit? Ik heb het al geprobeerd via de 'gele knop' op de afstandbediening, maar daar staat meerdere ondertitel opties, maar geen optie om 'm uit te schakelen. Iemand hier ervaring mee? theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 May 2016, 09:06
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je dat op de coax of glasvezel? |
|
|
menkyo |
Geplaatst op 22 May 2016, 09:25
|
![]() Activiteit ![]() » Wateringen » 2291 » Alles-in-1 Plus » Basic TV Berichten: 48 Lid sinds: 19 Dec 2010 |
Ik heb glazvezel, alles in 1 pakketje met een entone.
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
mseven |
Geplaatst op 23 May 2016, 12:50
|
![]() Activiteit ![]() » Schiedam » 3121cg » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » sitecom » Entone IPTV Berichten: 3 Lid sinds: 28 Feb 2015 |
Dat hadden wij ook. Na update entone. Ga na instellingen audio video Ondertiteling staat waarschijnlijk op standaard. Zet die op GEEN. |
|
|
menkyo |
Geplaatst op 23 May 2016, 21:36
|
Gelukt, bedankt voor de tip! Alleen, voor diegene die dit ook ondervinden, je moet wel op het desbetreffende kanaal deze instelling veranderen (dus toch via de gele knop op de AB ![]() theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ondertitels BBC HD uitzetten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan Gesproken Ondertiteling niet uitzetten | Algemeen | : 2 | 18 Dec 2019 |
modem uitzetten | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 22 Jul 2013 |