Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Replay TV
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 03 July 2016, 18:05
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik neem al jaren geen programma's meer op. Wat ik niet heb gezien gaat via Uitzending gemist. Uitgesteld kijken is eigenlijk zo goed als hetzelfde. Het enige voordeel is dat je 7 dagen terug van alle netten alles terug kan zien, maar dat is me geen 6 euro waard. |
|
|
markmart |
Geplaatst op 05 July 2016, 21:52
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
"Op het moment dat dit mogelijk is zullen wij u daarover informeren" "Het is niet bekend wanneer we dit gaan aanpassen" "We zijn op de hoogte van dit probleem en zullen bekijken of we dit gaan aanpassen" "Er zijn op dit moment geen plannen om dit aan te passen" Welke van de vier wilt u ?[/quote] Als 1 van de opties heb je niet vermeld, niet reageren, het lijkt er op dat ze daarvoor kiezen, zelfs een nette beschaafde serieuze vraag wordt niet op gereageerd, terwijl er wordt verwezen naar dit forum voor mogelijke vragen. Misschien had ik inderdaad te hoge verwachtingen, en kan ik er misschien beter voor kiezen in voorkomende gevallen het programma op te nemen wil ik de zekerheid hebben dat het ik volledige programma kan zien en kunnen doorspoelen, in die zin is het wel een aanvulling. Blijf het jammer vinden, ik ben van mening dat het nog steeds een goed product kan zijn, maar als je er geld voor vraagt dan denk ik wel het dat een volledig product moet zijn waar niet teveel haken en ogen aan zitten, dus meer gebruikers gemak. Wie weet komt het nog. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 July 2016, 12:03
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
BBC First HD is nu te zien in het basispakket van XS4all, KPN, Telfort, Vodafone, Delta, Kabel Veendam. Zoals ik inmiddels wel gewend ben is Caiway weer de ontbrekende in de rij. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 July 2016, 13:29
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Werkt multiscreen overal nog niet goed bijn Caiway? Het produkt is blijkbaar niet af en te vroeg gelanceerd . Uiteraard rekent Caiway wel het volle pont. Zo zijn ze weer wel in Naaldwijk . |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 06 July 2016, 17:27
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote H D R schreef: BBC First HD is nu te zien in het basispakket van XS4all, KPN, Telfort, Vodafone, Delta, Kabel Veendam. Zoals ik inmiddels wel gewend ben is Caiway weer de ontbrekende in de rij. Zullen we ook even het aantal HD zenders tellen in de basispakketten van deze providers ? Dat zijn zeker meer dan 20 die we in Twente hebben op COAX. Wel de prijs verhogen. maar leveren ho maar. PS Mocht men BBC First HD gaan leveren dan gaan we er weer eentje op vooruit, dan nog steeds 9 te gaan. |
|
|
aktep |
Geplaatst op 07 July 2016, 12:58
|
Activiteit » Poortugaal » 3171PE » Alles-in-1 G150 » sitecom Berichten: 45 Lid sinds: 19 Sep 2015 |
hehehehehe en dan wij in Albrandswaard nog steeds maar 3 HD zenders op coax, en maar "we zetten de vraag uit naar de juiste afdeling" zeggen, stelletje pinokkio's ze kunnen liegen dat het gedrukt staat, als ze nou gewoon zeggen we doen helemaal niets voor jullie in Albrandswaard dan weet je waar je aan toe bent. zal wel weer te negatief zijn. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 July 2016, 13:17
|
Je bent helemaal niet negatief. Je legt gewoon de vinger op de zere plek en Caiway en CIF vertikken het om er wat aan te doen. Het valt me wel op dat Caiway op steeds meer vragen het antwoord niet weet. De kreet van zodra we meer weten hoort u het, hoor ik tegenwoordig vrijwel standaard bij Caiway. Het is natuurlijk ook een manier om het woordje nee, te vermijden. Alleen wel erg respectloos naar de klant toe. En vooral hier al jaren mee doorgaan. Ik heb nog steeds geen glimlachbrief gezien in mijn brievenbus .... Ik neem aan, jullie in Albrandswaard ook niet? |
|
|
aktep |
Geplaatst op 07 July 2016, 14:24
|
Activiteit » Poortugaal » 3171PE » Alles-in-1 G150 » sitecom Berichten: 45 Lid sinds: 19 Sep 2015 |
Zou ik graag doen, Jaco maar ook replayTV hebben wij niet en de brief die ons zou laten glimlachen ook nog niet dus proberen we het hier maar weer een keer kijk caiway heeft hier het alleenrecht op de kabel dus we kunnen ook nergens anders heen begrijp je. Als je nergens een normaal antwoord krijgt dan moet je ze toch proberen wakker te houden of heb jij hier de laatste tijd nog een antwoord gehad? Er heeft op "mijn caiway" ook altijd een link naar het caiway forum gestaan, is ook weg toch wel raar toch? gr. Arie |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 July 2016, 15:18
|
Puur kosten baten analyse Zoveel mogelijk geld binnen harken, slechte informatievoorziening, productverslechteringen ( vier TV zenders weg, niet aanvullen wat de meeste andere aanbieders wel hebben gedaan), onvolledige producten lanceren voor de volle mep ( Replay TV zonder TV overal ) En zo kan ik nog wel even doorgaan ... Dat replay TV hoort met TV overal, ( om even Optimizer te behagen en bij het onderwerp te blijven) en dat TV overal werkt nog niet hoor ik. Schandalig en eigenlijk gewoon asociaal dat Caiway dan wel de volle prijs vraagt terwijl het product gewoon niet goed en volledig werkt. Gewijzigd door Adios op 07 July 2016, 16:20 |
|
|
Highway |
Geplaatst op 07 July 2016, 18:23
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Om te klagen is er een speciaal forum onderdeel Klacht over Caiway.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 10 | 22 Mar 2017 |
Replay tv | Algemeen | : 1 | 21 Sep 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie