Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Replay TV
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 June 2016, 07:15
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het gaat mij erom dat een tekst duidelijk en eerlijk moet zijn. Er wordt ook niet gezegd, gratis voor bestaande IPTV klanten. En gratis voor bestaande alles in 1 glaspakket klanten is het ook niet, want standaard is een alles in 1 glaspakket met coax televisie. Dus hoe diep je de tekst analyseert, het blijft grof liegen wat Caiway daar doet. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 05 June 2016, 12:18
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
De huur was twee jaar terug bij een G250 abonnement nog 4 euro. Dat vond ik toen al duur voor een decoder die je nodig hebt om HD zenders te kunnen ontvangen waarvan het bij Caiway niet lukt deze via COAX door te prikken. Ik vind dat een verdienmodel over de ruggen van de klant. De technieken zijn er immers om veel meer HD zenders op COAX aan te bieden (zelfs een gelijk aantal of meer tov glasvezel). De huur is nu 6 euro, dus ik meen goed te kunnen rekenen, dat is een verhoging van maar liefst 2 euro. Dat is percentagegewijs een verhoging van maar liefst 50%! Voor mij als klant komt het er op neer dat wanneer ik HD-zenders (nota bene vaak de HD-zenders uit de dure premium pakketten!!) wil zien 6 euro meer moet meer tellen. En ik ben het ook met HDR eens. Interactief is verre van gratis, ook daar moet je die 6 euro voor neertellen maar dat wordt er niet bij verteld. |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 08 June 2016, 15:29
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
zoiets https://www.tweak.nl/glasvezel/produc...zicht.html ^^ en leuke prijs -- niet veel zenders goede internet ^^ |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 08 June 2016, 17:29
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote 2fast4u schreef: zoiets https://www.tweak.nl/glasvezel/produc...zicht.html ^^ en leuke prijs -- niet veel zenders goede internet ^^ Die prijzen gelden alleen op hun eigen netwerk, daarbuiten zijn ze fors duurder. Tweak is bovendien niet beschikbaar op CIF (zoals zo veel providers die wel bij Reggefiber beschikbaar zijn) |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 08 June 2016, 22:47
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
Quote Bordewolf schreef: Quote 2fast4u schreef: zoiets https://www.tweak.nl/glasvezel/produc...zicht.html ^^ en leuke prijs -- niet veel zenders goede internet ^^ Die prijzen gelden alleen op hun eigen netwerk, daarbuiten zijn ze fors duurder. Tweak is bovendien niet beschikbaar op CIF (zoals zo veel providers die wel bij Reggefiber beschikbaar zijn) ja zie ik de prijzen zan dan net zoals bij caiway zelfde..wel jammer want de prijzen zijn best goed op Eigen network denk dat caiway ook iets lager kan.. Gewijzigd door 2fast4u op 08 June 2016, 23:38 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 June 2016, 09:20
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Maar waar is Jan van webcare? Het is bijna halverwege het jaar en ik vraag me af wanneer die glimlachbrieven nou toch eens komen ! |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 10 June 2016, 23:04
|
Quote H D R schreef: Maar waar is Jan van webcare? Het is bijna halverwege het jaar en ik vraag me af wanneer die glimlachbrieven nou toch eens komen ! ja ik denk na de vakantie? maar goed denk dat het iets moois word |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 11 June 2016, 21:20
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Jan zal wel alle enveloppen aan het dichtplakken zijn zijn er een boel dus duurt nog wel even denk ik voor hij klaar is |
|
|
HiaWay |
Geplaatst op 11 June 2016, 21:25
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3343 » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC66U » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 81 Lid sinds: 25 Feb 2013 |
Hallo ik ben ook een Hollander, is er voor mij ook nog iets GRATIS te scoren? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 22 June 2016, 15:42
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Net thuis en me entone 515 stond aan en jawel Replay TV is operationeel!! Ziet er goed uit. Top!!! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 10 | 22 Mar 2017 |
Replay tv | Algemeen | : 1 | 21 Sep 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie