obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Iphone smtp xxxxxxx@caiway.net
spidey-westland
Hallo Forum,

Ik probeer een Iphone 4 het mailadres invoegen, maar de smtp.caiway.nl of caiway.net werkt niet goed.

Wel op andere apparaten.

Waarom werkt dit nu?

Graag wat info

Wim
 
Caiway Webcare
Goedemiddag Wim!

Allereerst de beste wensen toegewenst voor het nieuwe jaar. Vervelend om te horen dat het begint met niet-functionerende mail. We gaan ons best doen om het voor je te verhelpen. Kun je ons antwoord geven op de volgende vragen:

- Welk e-mailadres probeer je in te stellen op je iPhone?
- Welke instellingen voor uitgaande mail gebruik je? Gaat dan voornamelijk om de hostnaam, gebruikersnaam, of je "Gebruik SSL" aangevinkt hebt staan en de serverpoort.
- Welke instellingen voor inkomende mail gebruik je? Gaat hierbij voornamelijk om de serverpoort.

Je mag uiteraard ook wat print screens of foto's in een persoonlijk bericht naar ons toesturen, dan kijken we voor je waar het precies misgaat.

We horen het heel graag van je!

Me vriendelijke groet,

Timo
Gewijzigd door Caiway Webcare op 05 januari 2016, 13:31
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
spidey-westland
Hallo Timo,

Ik heb het in de Iphone4 alles van caiway weggehaald en hierna met de gegevens opnieuw ingevoerd.

Eerst stond daar 559 en dat werkte niet goed.

Hierna heb ik gewijzigd naar het smtp poortnummer 25. en SSL heb ik uitgezet.

Nu werkt het goed.

Dus dit "topic" kan afgesloten worden.

Wim
 
Caiway Webcare
Goedemiddag Wim,

Goed om te horen dat alles weer werkt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het heel graag!

Met vriendelijke groet,

Timo
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iphone smtp xxxxxxx@caiway.net', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie